Scherm blijft zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silpher

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Berichten
83
Hoi,
ik heb sinds een kort tijdje, ongeveer 2 weken, problemen met mijn Computer. Wanneer ik op de pc zat, viel opeens het beeld weg. Ik dacht dat het mijn beeldscherm was maar het viel ook weg bij mijn andere beeldscherm(HD-tv die als tweede beeldscherm is aangesloten), nadat het beelduitviel viel na enkele seconden ook het geluid weg.
Maar nu wanneer ik mijn computer aanzet gebeurt er niks meer, hij maakt gewoon hetzelfde geluid maar mijn beeldscherm blijft vanaf het begin zwart en er staat 'no signal'.
Ik heb mijn pc opengemaakt om te kijken of er iets raars was, maar het ziet er allemaal normaal uit.

Weet iemand waar het aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen? Bvd
 
Oké laatmaar ik had verkeerd gekeken.. Ik zat op de verkeerde zender voor
mijn tv, maar daar doet het beeld het wel gewoon.
De pc start dus gewoon op maar na het Windows laden scherm komt er een vreemd scherm.. Er staat dat; hij de bestandssysteem c: aan het controleren is, het bestands type is NTFS.
Vomulenaam is hp
De schijfruimte moet op consistentie worden gecontroleerd.

Dat is denk ik het belangrijkste wat er staat.. Maarja na die controlle slaan beide beeldscherms weer op zwart, waar kan het aan liggen?
 
Wanneer ik de controle annuleer start hij gewoon op, maar met alsnog het probleem dat hij na een tijdje gewoon weer op zwart springt, hoe kan dit en hoe kan ik het oplossen?:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan