scherm dan verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
hoi

Klein probleempje als er website word geopend is het scherm gedeeltelijk rechts en met het pijltje naar links schuiven werkt niet hoe is dit op te lossen.

bedankt
alvast

Groeten

Patrick

Rek 'm eenmalig met de handgreepjes uit tot 'ie schermvullend is en de volgende keer dat je je browser opent, zal 'ie schermvullend openen.

Op de rand van je browserscherm gaan staan tot je het streepje met de dubbele pijlpunt ziet (links en rechts) en vervolgens 'trek' je scherm naar je hele / gewenste beeldschermformaat. Daarna browser afsluiten en de volgende keren start 'ie wel goed op.

dat is zo en dat doet ie dus niet naar links wil die niet daar heb je net wat centimeter over zo

Staat de beeldschermresolutie op de juiste waarde?
Betreft het een laptop of een desktop? Bij een desktop : kun je handmatig een instellingen veranderen?

Dat hangt helemaal af welke resolutie jouw scherm aankan én wat jij het lekkerste vindt kijken.

het is al wat beter maar nou moet je iedere keer op dat kleine hokje rechtboven klikken waardoor die dan helemaal uitklapt zo

NU moet je dus met de pijltjes het scherm oprekken tot je de gewenste weergave hebt eb dan afsluiten met het kruisje. Daarna is en blijft het goed.

dat odet ie dus niet en moet je het toch iedere keer beetje verplaatsen dan

Ik zit helaas niet op jouw stoel, dus ik kan het e.e.a. niet helemaal inschatten. Enige advies dat ik nog kan geven is 'speel wat met de beeldresolutie' om te zien of dat nog eventueel verbetering oplevert.

Laatst bewerkt:
Hallo

Controleer of de resolutie van dit toestel op de optimale (native) resolutie staat ...

Welke deze is voor uw "merkloze" ... "dit is dus de laptop " weet ik niet ...

Controleren op website fabrikant.

Ik ga er van uit dat de korrekte drivers voor deze laptop wel zijn geinstalleerd ... ???

Indien niet --> zie wederom fabrikant laptop ....

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan