scherm flikkerd bij windows 7 en vista maar niet bij xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

semelixius

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
hoi ik heb een probleem want als ik xp op me pc heb staan dan doet mijn scherm normaal en flikkerd nooit maar als ik windows 7 of vista erop zet dan flipt ie en dan flikkerd ie de hele tijd en zie ik allemaal kleuren, dat is geen computeren meer zo. het gaat meestal flikkeren wanneer ik de nvidia drivers installeer wat ik nogal raar vind want die zijn tenslotte nodig. Ik gebruik nu een tv op me pc misschien is dat het probleem maar ik weet het niet. Weet iemand misschien wat het probleem is? plz antwoord ik wil graag windows 7 , windows xp vind ik echt zo waardeloos

Er is niets mis met XP:evil:. Maar je hebt gelijk, het is best raar ja. Wat voor videokaart heb je?

Onder W7 heb je andere videodrivers nodig, zorg dat je de juiste vind. Ik had een dergelijk probleem met een amd kaard en pas na verschillend nieuwe drivers werkd de laadste eindelijk goed! :)

Er is niets mis met XP:evil:. Maar je hebt gelijk, het is best raar ja. Wat voor videokaart heb je?
ik heb een nvidia quadro nvs 285, echt een hele slechte maar ik had eerst een andere pc met een hele goeie video kaart maar die past hier jammer genoeg niet in en daar had ik het zelfde probleem mee. Ik vind xp gewoon niet zo lekker werken want je merkt gewoon dat het steeds langzamer en langzamer gaat werken en na een tijd als ik me pc opstart dan krijg ik weer een melding van: ,,,,,.dll is niet gevonden en dan kan ik weer heel windows eropnieuw opzetten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan