scherm flikkert

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorrekvk

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2008
Telkens wanneer ik op het internet surf, of bezig ben in een map zoals mijn documenten, flikkert mijn scherm. Het is net alsof ik ergens anders bezig ben in mijn computer. Bij mij is het XP thema groen (olijfgroen) als je ergens bezig bent, is het vanboven donkergroen, maar wanneer je niet bezig bent met die site, of document is het lichtgroen, het probleem is dat het flikkert van donker naar lichtgroen. Erg irritant voor te werken. Dit is echt niet te doen.
Wat ik wel opmerk, is dat het meestal maar gebeurt als ik op MSN (MSN Live Messenger Plus) bezig ben.
Een tiental minuten geleden zat ik nog op MSN, en toen gebeurte het constant. Ik heb mij afgemeld, en nu gebeurt het niet meer.
Kan er iemand mij helpen met de oorzaak te achterhalen.
PS; de laatste tijd krijg ik vaker meldingen van: In KDfc0160.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten...
Ook krijg ik dergerlijke melding over Internet Explorer.

Hoi,

Dan moet je de driver van je grafische kaart vernieuwen

verplaatst naar beeldscherm sectie.

De vraag staat nu in een andere sectie, zoals bovenaan de pagina te zien is:)

De vraag staat nu in een andere sectie, zoals bovenaan de pagina te zien is:)

Aja ok.

PS; de laatste tijd krijg ik vaker meldingen van: In KDfc0160.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten...
Ook krijg ik dergerlijke melding over Internet Explorer. -->> weet hier iemand meer over?
Kreeg zopas terug vermelding van KDfc0160

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan