Scherm geeft aan dat er iets op voorgrond staat zonder dat dit ook zo is

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik weet niet of dit een browser issue is of een Vista issue maar ik plaats het hier maar even.
Ik heb sinds kort het probleem dat de blauwe balk bovenin mijn scherm van programma's af en toe grijs wordt. Dat is altijd het geval wanneer je een ander programma op de voorgrond hebt, maar nu heb ik ook wel eens geen programma op de voorgrond en wordt de balk evengoed grijs en moet ik weer in mijn browser of het desbetreffende programma klikken om het weer te kunnen gebruiken, b.v. Flight Simulator.
Verder kijk ik wel eens uitzendinggemist.nl in fullscreen maar af en toe vliegt hij van fullscreen af in normaal formaat. Hoe kan dit? Het gebeurd spontaan en is niet constant maar zeer onregelmatig. Ik heb niets veranderd, wel de laatste updates van Windows gedownload, misschien dat daar iets mis mee is, misschien dat het probleem bekend voor komt? Ik weet echt niet wat het is dus ik zou graag willen weten hoe ik dit probleem oplos. Alvast dank.
 
Laatst bewerkt:
Een programma dat op de voorgrond draait. Kijk ook eens bij processen. Schuif dan het balkje naar links zodat je de hele beschrijving ziet. Kijk of er een bekend (geen-Windows) programma draait.
 
Daar staat een heel rijtje programma's, zou dus niet weten wat het is. Zou van alles kunnen zijn, Acer Empowering Framework zie ik in iedergeval als eerste staan, daarna AVGtray.exe, etc, etc.
 
Gebeurt het natad je iets anders hebt gedaan?
Of altijd na dat programma?
Of gewoon willekeurig?
 
Nee het gebeurt niet bepaald als ik iets anders heb gedaan. Meestal ben ik aan het flightsimmen en dan is het net of er iets op de voorgrond komt en moet dan mijn scherm weer aanklikken wil ik dat weer kunnen gebruiken. En het gebeurt bij fullscreen programma's zoals uitzendinggemist, dan verkleint het venster opeens spontaan. Ik heb overigens in AVG gisterenavond al gamingmodus uitgevinkt, misschien dat het daar mee te maken heeft.
 
Oja, en het gebeurd ook wel eens als ik op mijn favoriete klik in IE8, ik krijg dan al mijn favoriete te zien en opeens verdwijnen die weer zonder ik iets doe, mijn bovenste balk wordt dan weer grijs.
 
Zie mijn laatste posting, dat gebeurde mij net ook.
 
Nee, het is niet zozeer een browser issue denk ik, ook omdat het met FS gebeurd.
 
Ja, is lastig aangezien het onregelmatig gebeurd. Ik plaats wel een Hijacklogje op nucia. Misschien dat ze er daar iets mee kunnen.
 
Inmiddels een hijacklog geplaatst, men kwam er daar niet uit. Alle logs van scans waren schoon van malware. Mijn probleem staat dus nog steeds. Ik hoop dat inmiddels iemand mij hier verder kan helpen. Alvast dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan