scherm half in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

miles

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Berichten
788
Hallo,

Wanneer ik een pagina oproep en vervolgens op een hyperlink klik, dan opent zich een nieuw venster. Dat kan. Maar nu opent die zich half buiten de pagina. Terwijl op een andere computer opent die zich netjes binnen het scherm. Weet iemand waar dit aan kan liggen?



Gr. Miles
 
Mischien de resolutie of gewoon de windows versie. Je bedoelt met half buiten beeld, dat dus het nieuwe venster niet mooi gecenterd word. Dus je kan het venster zelf wel verplaatsen en "goed" zetten, of niet?
 
Nee, de bovenkant van het scherm staat linksbovenin beeld buiten beeld.
Ik kan het venster niet verplaatsen.
 
Oh , das minder. Ik zou je resolutie eens hoger instellen en dan kijken wat die doet.
 
Die staat nu op 1024x768. Wanneer ik deze op 800x600 zet dan komt het scherm wel in beeld, maar waarom doet hij het bij een andere PC dan wel goed terwijl hier de beeldinstellingen hetzelfde staan?
 
Is dit mischien een andere versie van windows of een andere versie van internet explorer?
 
De ene waar het wel werkt is Win2000 de andere is WinNT. Moet in principe niks uitmaken toch?

Dacht zelf dat het een of andere instelling kon zijn....
 
Zal even voor je op zoek gaan...
Zou je even een link+uitleg kunnen posten met welke pagina je dat hebt. En heb je dezelfde internet explorer versie op beiden (zo ja welke)?
Zijn je windows versies beide volledig geupdate...?
 
Laatst bewerkt:
Op beide staat internet explorer 6.0
En hij doet dat bij alle pagina's waarvan er eentje bij moet worden geopend.
 
Vreemd, installeer ie anders eens opnieuw, zou het kunnen oplossen, weet het anders ook niet, en als je hem in 800X640 zet en dan het venster goed in het midden zet doet die het dan ook nog de volgende keer oin 1024X800. (j aje weet maar nooit) ik denk het niet maar ja proberen waard.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan