Scherm iPod Touch eruit gevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenpersoon

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2011
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden het scherm van mijn iPod kapot laten vallen. Ik heb er toen een nieuw scherm in laten zetten en na een paar weken is de home knop kapot gegaan. Dit was niet zo heel erg want ik had een cydia tweak geinstalleerd die alle functies van mijn home knop over nam. Gisteren haalde ik mijn iPod uit het hoesje en toen kwam ik erachter dat het scherm los zat. Toen ik hem op zijn kop hield viel het scherm eruit. Het scherm is nog helemaal heel maar het kabeltje waarmee het scherm aan zat gesloten is los gegaan. Ik heb het kabeltje weer vast geklikt maar het scherm deed niks meer. Hoe krijg ik het scherm weer werkend en hoe laat ik de home knop weer werken aangezien ik hem nu toch open heb liggen?

Hoi,

Op gedane repararties zit meestal nog drie maanden garantie ik zou dat eens proberen want dit lijkt me bij normaal gebruik niet mogen gebeuren.

Ik heb het bonnetje gevonden en er zit garantie op. Ik ga morgen even naar die winkel toe.

Hoi,

Goed plan en lees misschien nog wel hoe het afgelopen is succes in ieder geval:thumb:

Niet naar hem luisteren...gewoon morgen naar de Apple Store gaan en proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Veel succes!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

En daarbij wat heeft het scherm loslaten te maken met het jailbreaken?

Als jij een nieuw scherm er in hebt laten zetten, dan is dit vast niet gedaan in de Apple store of een andere officiële reparatie centrum voor Apple producten. Apple levert namelijk voor de iOS apparaten geen losse onderdelen. Het complete apparaat zou dan omgeruild moeten worden.

En een display van een iPod Touch valt er niet zo maar uit, deze zit met lijm vast om de hele rand en moet je met een föhn eerst verwarmen om los te krijgen. Ik krijg het idee dat het door een goedkoop amateur bedrijfje snel is gedaan.

Ik ben naar de winkel terug gegaan. Daar hebben ze het scherm weer vast gezet en de homeknop weer gemaakt. Probleem is nu opgelost.

Hoi,

En nu hopen dat hij wat langer vast zit maar fijn dat het opgelost is:thumb:

Hoi, Bij de meeste reparaties krijg je 2 a 3 maaden garantie!

tip niet te hard drukken op het beeldscherm na een reparatie! dat heb ik ook gehad met de beeldscherm van mijn iPad maar toen was de garantie van de reparatie al weer afgelopen.

M.V.G Freek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan