Scherm laptop is uitgerokken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja.

Vergeet niet om C: te formatteren alvorens je begint met Windows te herinstalleren, anders wordt de chaos mogelijk alleen maar groter.

Als je Windows hebt geïnstalleerd zorg dan dat je EERST de moederborddrivers (staan op CD die je bij de computer hebt gekregen) EN SP2 en 3 installeert, voordat je internetverbinding maakt.

Dit is belangrijk, dus DOEN !!!
 
Laatst bewerkt:
Ja.

Vergeet niet om C: te formatteren alvorens je begint met Windows te herinstalleren, anders wordt de chaos mogelijk alleen maar groter.

Als je Windows hebt geïnstalleerd zorg dan dat je EERST de moederborddrivers (staan op CD die je bij de computer hebt gekregen) EN SP2 en 3 installeert, voordat je internetverbinding maakt.

Dit is belangrijk, dus DOEN !!!
Man man man, ik heb hier een stuk of 6 installatiecd's gevonden: 2x2 cd's voor recovery, en nog 1 system cd://

welke moet ik er eerst in steken? ik wist niet dat een computer zo moeilijk is :)

groetjes
 
is er geen handleiding? ik neem aan dat de disc's genummerd zijn. Stop dan de eerste erin. zet je betsnden op een usbstick (tot zover dat past) en kijk andrs eens op www.schoonepc.nl

Hier staat:
_wat je moet doen, hoe je het doet, en ook hoe je emails en contacten veilig kunt stellen! echt een aanrader.

@pasja: herinstallatie kan idd veeel makkelijker zijn, niet echt heel goed gelezen, was te veel bezig in andere topics.
 
Man man man, ik heb hier een stuk of 6 installatiecd's gevonden: 2x2 cd's voor recovery, en nog 1 system cd://

welke moet ik er eerst in steken? ik wist niet dat een computer zo moeilijk is :)

groetjes

1. Windows
2. system cd
3. driver / application cd

Maaaaaaar, die recovery disks kunnen je een heleboel werk besparen, begin daarmee!!!! De kans is groter dan 99% ;) :D dat je daarna Windows weer "gezond op je pc hebt staan".
 
Laatst bewerkt:
1. Windows
2. system cd
3. driver / application cd

Maaaaaaar, die recovery disks kunnen je een heleboel werk besparen, begin daarmee!!!! De kans is groter dan 99% ;) :D dat je daarna Windows weer "gezond op je pc hebt staan".

als ik zo'n recovery-cd erin steek, dan krijg ik zo een venster met allemaal bestandjes in. wat moet ik hier mee aanvangen?
groetjes
 
Dat kan ik hiervandaan, zonder dat jij vertelt wat je dan allemaal ziet en hoe het heet, ook niet goed inschatten.
 
c6kaq.jpg


dit krijg ik als ik er zo'n recovery-cd in steek...
 
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je mogelijk de één of andere toets moet indrukken tijdens de opstart van het systeem, terwijl die CD-1 in de drive zit. Alleen de handleiding van je pc kan daar meer over vertellen.

Als je het op die CD staande mapje openklikt, zie je dan iets van een .exe bestand of iets van SETUP ?
 
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat je mogelijk de één of andere toets moet indrukken tijdens de opstart van het systeem, terwijl die CD-1 in de drive zit. Alleen de handleiding van je pc kan daar meer over vertellen.

Als je het op die CD staande mapje openklikt, zie je dan iets van een .exe bestand of iets van SETUP ?

neen. en ik heb in de handleiding gezien, en er staat niets van in...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan