scherm maximaliseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

CorZ

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Berichten
41
De vensters worden in IE altijd klein geopend.
Hoe/waar kan ik de instelling veranderen zodat ze altijd en allemaal bij het dubbelklikken gemaximaliseerd open gaan?:eek:
 
Dat is een vervelende eigenschap van IE.
Je kunt de vensters groter slepen, maar een afdoende oplossing is er eigenlijk niet binnen IE of Windows.
Ik gebruik hiervoor IE New Window Maximizer.
Het is een klein programmaatje (412 kB) dat in de achtergrond draait en nauwelijks systeemvermogen gebruikt (< 1%).
Hiermee openen alle IE-vensters (en desgewenst ook je Outlook Express-vensters) altijd maximaal.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Perfect

Mucho Thanx Guus,

scheelt behoorlijk wat dagelijkse irritatie:thumb:
 
Re: Perfect

Geplaatst door CorZ
scheelt behoorlijk wat dagelijkse irritatie:thumb:
Inderdaad. Een programmaatje dat ik niet graag meer zou willen missen.
En deze vraag komt hier gemiddeld toch wel twee à drie keer per maand langs, dus waarom Microsoft zelf inmiddels niet iets dergelijks in IE heeft ingebouwd is me een raadsel.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Guus,
zat ff mee te lezen en heb het progje ook
geinstaleerd.
werkt perfekt:thumb:
scheelt idd wat irritatie
 
Re: Re: Perfect

Geplaatst door Guus abc
waarom Microsoft zelf inmiddels niet iets dergelijks in IE heeft inbouwd is me een raadsel.
Het duurt blijkbaar nogal lang voordat de wensen van de gebruikers van IE doordringen tot de ontwikkelaars van IE. Het duurde bijvoorbeeld vele jaren voordat er eindelijk pop-upblokkering in IE werd ingebouwd - en dat is dan ook nog alleen beschikbaar voor gebruikers van Windows XP. Ook 'tabbed browsing' (dat echt ideaal is) is nog altijd niet mogelijk in IE. In IE 7 wordt dit wel een optie. Eindelijk!

firefoxeatie4gk.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan