Hallo,
Ik heb 2 jaar geleden een Fujitsu Siemens E8210 aangeschafd.
De display preferences zijn:
Display-type: 15.4" TFT
Max. resolutie: 1680 x 1050 ( WSXGA+ )
Breed beeldscherm: Ja
Ik heb dus een 15.4 breedbeeld TFT scherm met een 1680 x 1050 resolutie.
Het ziet er prachtig uit en het is allemaal erg sherp.
Het probleem is echter dat het een iets te grote resolutie is, als ik achter mijn laptop zit zit ik bijna in mijn scherm omdat ik het niet kan lezen.
Het is erg slecht voor zowel mijn ogen als mijn hele houding.
Dus ik dacht zet hem een resolutie lager maar dat gaat dus niet, ik kan niet kiezen uit de 1280 x 800 resolutie (1 stap kleiner). Zou de 1024 x 768 resoluite kunnen kiezen maar die is erg onscherp en dan krijg je twee zwarte balken, geen optie dus.
Mijn vraag is of ik uberhaupt een 1280 x 800 resolutie op mijn laptop kan krijgen, of dit dan mooi wordt en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Alvast Bedankt,
Sjaan88
Ik heb 2 jaar geleden een Fujitsu Siemens E8210 aangeschafd.
De display preferences zijn:
Display-type: 15.4" TFT
Max. resolutie: 1680 x 1050 ( WSXGA+ )
Breed beeldscherm: Ja
Ik heb dus een 15.4 breedbeeld TFT scherm met een 1680 x 1050 resolutie.
Het ziet er prachtig uit en het is allemaal erg sherp.
Het probleem is echter dat het een iets te grote resolutie is, als ik achter mijn laptop zit zit ik bijna in mijn scherm omdat ik het niet kan lezen.
Het is erg slecht voor zowel mijn ogen als mijn hele houding.
Dus ik dacht zet hem een resolutie lager maar dat gaat dus niet, ik kan niet kiezen uit de 1280 x 800 resolutie (1 stap kleiner). Zou de 1024 x 768 resoluite kunnen kiezen maar die is erg onscherp en dan krijg je twee zwarte balken, geen optie dus.
Mijn vraag is of ik uberhaupt een 1280 x 800 resolutie op mijn laptop kan krijgen, of dit dan mooi wordt en hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Alvast Bedankt,
Sjaan88
Laatst bewerkt: