Scherm SyncMaster 2233RZ (3ms) - 3D Vision

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankdubbe

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2008
Hallo
ik heb zojuist een Samsung 22" breedbeeld TFT Scherm SyncMaster 2233RZ (3ms) - 3D Vision Ready besteld

BEDOELING 3D FILMS + EVENTUEEL GAMING

Mijn grafische kaart is Ati 5700

Welke 3d bril moet ik hier bij aankopen

1. EEN SAMSUNG 3D BRIL

2 EEN NVIDEA 3D VISION KIT

of iets anders ????

vele dank
Frank

De nvidia kit zal jammergenoeg niet gaan aangezien je een ati videokaart hebt en die nvidia kit is enkel bruikbaar met een nvidia videokaart. Aangezien het scherm 3D ready is neem ik aan dat enkel een bril kopen niet genoeg is, en dat je de 3D vision IR emmiter die bij de nvidia kit zit nodig hebt. Maar dan compatibel met de ati-kaart!. Ik heb hetzelfde probleem (met de ati kaart) en zoek ook een oplossing.

http://www.nvidia.com/object/product_geforce_3D_VisionKit_us.html hier kan je testen of je pc de 3D aankan.

Ik heb een dag of twee voor jou in dezelfde pagina van het forum een soortgelijke vraag gesteld. Het zou aangenaam zijn mocht je me mee op de hoogte houd van hoe je het oplost!

mvg

De nvidia kit zal jammergenoeg niet gaan aangezien je een ati videokaart hebt en die nvidia kit is enkel bruikbaar met een nvidia videokaart. Aangezien het scherm 3D ready is neem ik aan dat enkel een bril kopen niet genoeg is, en dat je de 3D vision IR emmiter die bij de nvidia kit zit nodig hebt. Maar dan compatibel met de ati-kaart!. Ik heb hetzelfde probleem (met de ati kaart) en zoek ook een oplossing.

http://www.nvidia.com/object/product_geforce_3D_VisionKit_us.html hier kan je testen of je pc de 3D aankan.

Ik heb een dag of twee voor jou in dezelfde pagina van het forum een soortgelijke vraag gesteld. Het zou aangenaam zijn mocht je me mee op de hoogte houd van hoe je het oplost!

mvg
Beste vriend
als je wil kan je me toevoegen op msn frankdubbe@hotmal.com dan kunnen we mailen of chatten
Ik heb zodus alleen nog maar het scherm bestelt en ben nu bezig op een engelstalig forum om te weten te komen welke br
welke monitor heb jij ??
binnen enkele minuten stuur ik de link door, daarom heb je nog een vraagje post ik het er graag bij
grtz
Frank

toegevoegd :thumb:
Ik denk dat Ati gewoon geen 3D ondersteuning gaf, daardoor de Third parties drivers...
Je kan eigenlijk die 3d progjes volledig naar je hand zetten in verhouding met je brilletje??
Heb ik het juist ???
Alleen kom ik er niet uit welke 3d bril aanteschaffen
Die best bij het scherm past ????

Opgelost
Gee, enkele andere 3bril geeft een transmitter in de package want die zit in de TV
Zodus alleen Nvidea 3d vision bril gaat bruikbaar zijn

Ati eruit en Nvidea erin

Ik heb ook een samsung syncmaster 2233RZ gekocht

Hallo Frank,

Ik heb je toegevoegd op msn, zou je mij alsjeblieft ook willen helpen:o
In mijn computer zitten de volgende onderdelen :
Ms Windows 7 ulitmate 64 bit
amd phenom II X4 925 processor
4,0Gb RAM
ATI radeon HD 4800 series.

Zou je me willen accepteren op msn

bij voorbaat dank,