Scherm time-out

Status
Niet open voor verdere reacties.

JHdeJong

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2013
Ik heb onlangs een tablet gekocht. Yarvik 201 10inch met Android 4.1 . Ik ben tot nu toe zeer tevreden. Toch een vraagje. Om stroom te besparen gaat het scherm na een korte tijd uit als er geen interactie is. Dit is bij het lezen van ebooks zeer lastig, ik kan chter in de instellingen nergens vinden hoe dit is aan te passen. Kan iemand mij informeren hoe ik dit kan veranderen. Is dit Yarvik of Android? Bedankt!

Het is een Yarvik met Android als besturingssysteem. Yarvik is het merk.

Dank voor de snelle reactie. Maar ik bedoelde te vragen of dit een machineinstelling (Yarvik) of een instelling in het besturingssysteem (Android) is? Waar kan ik de screen time out veranderen?

Van Android. Je kunt het op deze manier veranderen: Open het menu, dan Instellingen, dan Display of Beeldscherm, dan zoeken naar Scherm Time-out en daarop drukken. Dan kun je het instellen.

Groetjes, WDHBGS

Hallo,

Als het goed is, ik heb zelf een Android telefoon, is dit te vinden in het instellingen menu.
Dan onder het submenu 'weergave' of 'display' zou je de timeout moeten kunnen instellen.
Succes!!

@Rickvi68, ik was net iets sneller met posten:P.

Ja, een minuut eerder, nou ja...beter 1 keer meer, dan te weinig, meneer zou er nu wel uit moeten komen.

Gevonden! Het staat onder weergave. Dom natuurlijk, maar ik dacht dat dat te maken had met helderheid en contrast ed. Maar de hints hebben me op weg geholpen. Allen hartelijk dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan