Scherm uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramshield

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
832
Hallo allemaal,

Ik heb laatst mijn laptop opnieuw geinstalleerd met Windows 8.1 nadat deze erg ERG langzaam was met opstarten.
Na gegoogled te hebben bleek dat het aan het profiel lag, dus nieuw profiel aangemaakt, helaas is mijn laptop nog steeds langzaam. (Windows 8 snel))
Maar dat is niet het probleem waar ik voor kom, dat is dat ik mijn scherm kan uitzetten met ALT en dan F7, en hiervoor als ik met mijn muis bewoog ging deze weer aan.
Maar sinds ik hem dus opnieuw heb geinstalleerd doet ie dat dus niet meer. Dit is ook erg lastig wanneer ik extern bureaublad gebruik, want dan werkt dat dus niet. Heeft iemand een oplossing dat mijn scherm gewoon aan gaat als ik de muis beweeg?

Bij voorbaad dank!
 
Waarschijnlijk zijn de bestanden van de Fabrikant van de laptop gewist en die zijn nodig om het toetsenbord en de functietoetsen aan te sturen, hopelijk is er op het net voldoende over te vinden. Succes.
 
Zoals @mastermindzh al aangeeft, ga naar de website v.d. fabrikant en installeer alle ontbrekende drivers van je laptop.
 
Ik volg een ICT opleiding, dus ik weet wel hoe en wat. Alle laatste drivers van zowel de Intel grafische kaart als de Nvidia zitten hier al op. Het gaat om een ASUS N56VM.
Verder staan hier alle andere drivers ook al op, als instantkey en dergelijke.
 
Ja, die heb ik ook, anders werkt Instant Key niet bij mij die ik gebruik om geluid te dempen, welke wel werkt. Dus ik heb alle mogelijke oorzaken geprobeerd, maar kom er niet uit.
 
.De chipset ook geïnstalleerd (als eerste) neen ik aan, dan zijn mijn mogelijkheden momenteel uitgeput. :eek:
 
Ik zie niet helemaal het verband, en meen ze te hebben geïnstalleerd. Zal het voor de zekerheid nog even doen, wie weet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan