scherm valt uit, maar pc blijft draaien

• Onderwerp starter Onderwerp starter morax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
PC toch maar weer even aangezet, ik hoop dat ik morgen nog een reactie van jullie krijg :)

Ik wilde even melden dat ik via anderen het probleem heb opgelost, zodat anderen in de toekomst dit ook weten.
Het probleem was inderdaad de voeding, samen met oververhitting van de grafische kaart.
Ik heb dit opgelost door een nieuwe (grotere) case te kopen met 3 ingebouwde 120 mm ventilators in plaats van 1 voor betere koeling + een 520 watt voeding te kopen.
Mijn oude voeding was 350 watt en mijn kaart had 400+ watt nodig.

Hartstikke bedankt voor deze opzet, het probleem is eindelijk verholpen =)

Wel een minpuntje voor Alternate, om een voeding in te bouwen die niet sterk genoeg was voor de video kaart.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Of hij was onderweg om kapot te gaan de voeding dan.

als je slim bent, en ik hoop dat je het al gedaan hebt, maar even het stof uit de koeler van je videokaart halen.
want ik zag net dat de videokaart 120.C werdt en dat is echt veel te hoog!

groeten

Hoi,
Ik heb ook een pc van alternate .
Ja dat je pc niet goed draait komt zeker door de koeling en de voeding ik had dezefde voeding 350w ik heb er een andere voeding van 700w en een nieuwe koeling inplaatst .
De probleem is opgelost en is ook heel erg stiller geworden en tempratuur is ook lager.
Eerst liep de pc bij mij heel vaak vast ik heb de pc 1 jaar in bezit zelfs als ik gewoon ging internetten liep hij vaak vast Zelfs vlak na opstarten van de pc.
Maar je hebt het al zelf opgelost nu hopen dat alles goed blijft draaien voor ons :thumb:

Laatst bewerkt:
Sorry Mod , is aangepast:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan