scherm van laptop doet heel heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

muizeke

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2007
hallo,
Zou me iemand kunnen helpen , het scher van laptop acer 1454 LMI doet heel rar na een paar minuten op de laptop , krijgt het scherm allerlei verschillende kleuren , streepjes , de icoontjes worden vervormd enz ...... :( zou mij er aub iemand raad kunnen geven ??

Hoop op een reactie

vriendelijke groeten en dank alvast

Aan de binnenzijde goed ontstoffen of laten doen, denkelijk het grafische deel wat te warm wordt door stofophoping.

Aan de binnenzijde goed ontstoffen of laten doen, denkelijk het grafische deel wat te warm wordt door stofophoping.

Hoi
Alvast dank voor de raar , maar helaas deden we dat al allemaal dat ,het ontstoffen en met hoge druk ontstoffen maar dat hielp niks :(

dank je voor de hulp

Als je nog garantie heb. Gauw na laten kijken. Klint als een beginend defect in je tft scherm of videokaart.

Hou het overigens nog steeds op het te warm worden van het videogeheugen, heb je dezelfde symptomen.

Als je nog garantie heb. Gauw na laten kijken. Klint als een beginend defect in je tft scherm of videokaart.

Hallo

Nee helaas de garantie is verlopen :(

en de videokaart is er volledig afgegooid en er terug opgezet met de nieuwste drivers

Dank U voor de raad

Heb je bij het uitkuisen ook ineens de kabeltjes van en naar het scherm gecontroleerd? of deze nog (goed) vastzitten?

Groetn,

Heb je bij het uitkuisen ook ineens de kabeltjes van en naar het scherm gecontroleerd? of deze nog (goed) vastzitten?

Groetn,

Nee kunnen we niet doen , daar je dan gans de laptop moet open doen en dat gaat heel moeilijk !!!!:(

Alvast bedankt maar weer echt geen raad meer is heel erg vervelend :(

Nee kunnen we niet doen , daar je dan gans de laptop moet open doen en dat gaat heel moeilijk !!!! :(

Mag ik dan vragen hoe je hem ontstoft hebt? Dan heb je hem toch ook open moeten doen?

Mag ik dan vragen hoe je hem ontstoft hebt? Dan heb je hem toch ook open moeten doen?

tuurlijk mag je zeker , we hebben zo een steamer en hebben de koeler en al de andere openingen zo uit gesteamd

Groetjes

Hallo

Mogen/moeten wij dit nu letterlijk opnemen .... met stoom ???:eek:

Peter

tuurlijk mag je zeker , we hebben zo een steamer en hebben de koeler en al de andere openingen zo uit gesteamd

Groetjes

:confused:
Een compressor, alla, maar een stoomcleaner? die maakt meer stuk dan je lief is en die heeft toch geen druk?:shocked:

Schroef dat ding open, dan pas zie je de stofnesten, kun je dat niet, breng hem weg naar iemand die dat wel kan, hoef je ook die zielige teksten niet meer te gebruiken.;)

Mogen/moeten wij dit nu letterlijk opnemen .... met stoom ??? :eek:

Ik hoop inderdaad ook dat het gewoon met luchtdruk was... Maar euhm... Als je gewoon, zonder hem open te doen, de koelers hebt uitgeblazen, dan kan het volgens mij echt nog wel steeds een koelingprobleem zijn... Al dat stof zit er namelijk nog in... En dit kan dus voor overhitting zorgen...

Maar dit is maar mijn idee...

:confused:
Een compressor, alla, maar een stoomcleaner? die maakt meer stuk dan je lief is en die heeft toch geen druk?:shocked:

Schroef dat ding open, dan pas zie je de stofnesten, kun je dat niet, breng hem weg naar iemand die dat wel kan, hoef je ook die zielige teksten niet meer te gebruiken.;)[/QUOTE

sorry hoor maar ik ben ook maar een leek he !!! daarom dat ik raad vraag ]

Ik hoop inderdaad ook dat het gewoon met luchtdruk was... Maar euhm... Als je gewoon, zonder hem open te doen, de koelers hebt uitgeblazen, dan kan het volgens mij echt nog wel steeds een koelingprobleem zijn... Al dat stof zit er namelijk nog in... En dit kan dus voor overhitting zorgen...

Maar dit is maar mijn idee...

ja het was gewoone luchtdruk en is wel door iemand gedaan met ervaring in de winkel namelijk, en ze willen de laptop niet open maken omdat dat een soort van kliksysteem is en dat maakt vlug meerder probs zei hij de winkelier !!!
En ook ik zei dat het de koeling was en het werd uitgetest zei hij niks aan te vinden helaas

Dank voor de reactie

SORRY VOOR DE GROOTTE LETTERS WAS NIET MIJN BEDOELING MIJN EXUSSES

Laatst bewerkt door een moderator:
Zeg dat dan gelijk.:rolleyes:
Heb je het over een stoomcleaner.:confused:

Neemt nog steeds niet weg dat denkelijk het videogeheugen oververhit raakt, is namelijk door geen één progje te meten, bel of mail de laptopmaker eens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan