Scherm van spel loopt vast en geluid gaat door

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Ik had hier eerder ook een probleem met me pc uit NL, en die was uiteindelijk niet opgelost
ben inmiddels verhuisd naar canada waar ik nu met me oude moederbord en me processor een nieuwe pc heb gebouwd met een Geforce 6800 Extreme, deze is beter dan die ik had hoorde ik en hij deed het goed tot aan... NU

Ik heb dus sinds 1 1/2 maand geleden de pc geupgrade met een nieuwe kaart de 6800 XT dus, nou heb ik er lang plezier mee gehad met cod 2 en Rose online, en vandaag gebeurde het, ik kreeg precies de zelfde fout als die ik kreeg met de 6800 TD, ik speel rose scherm loopt vast, geluid hoor ik nog en als ik ergens klik hoor ik de movement enz maar het beeld refresht niet, dus nou word ik toch heel erg geirriteerd want ik heb een voeding van 450 W, en hij zou het moeten doen, ik heb verder een pc met dezelfde specs als eerst alleen de Vid kaart en de Voeding zijn nieuw.
Ik heb er nog neon bar bij gekocht, maar ik heb alle neon uitgeschakeld sinds dit probleem en niks helpt.

het spel zelf heeft grafisch niet veel nodig, een laptop met 64 MB vid kaart doet het perfect.

EDIT:

Ik heb nu een voeding met 485 w gekocht en het is een gamers voeding voor zware hardware en hij kostte me 100 euro.

Nu heb ik hetzelfde verhaal:(, hij loopt WEER vast, maar ik heb nu de vid kaart eens eruit gehaald en ik heb de cooler los gemaakt van de vid kaart en ik zat dat de pasta helemaal gesmolten was:confused: en ik krijg het niet meer aan elkaar wat een geknoei:P

maar ik ga hem morgen terugbrengen en als ik een nieuwe krijg hoop ik dat hij het dan wel doet want mij proc en me HDD enz worden allemaal helamaal niet meer zo warm als dat ze werden met me oude cooler.
Ik heb tijdelijk me onboard videokaart aangesloten en die doet het wel maar op slechte graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan