Scherm, venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

murderboy

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,

Ik was dus net weer F1 2010 aan het spelen en in het begin(weekje geleden) deed hij het gewoon nog goed.
Maar volgens mij door te alt tabben(naar msn) ging het niet meer goed!
Ik krijg nu telkens als ik het speel dat bovenste balkje te zien van het venster(f12010 links en rechts de min, het verkleinvakje en het kruisje)
en onderin beeld de taakbalk(die kan ik wel wegzetten met de instellingen maar dat hoort niet nodig te zijn).

Enig idee hoe dit weer goed kan? Want zoals je wel kunt voorstellen speelt dit irritant.

Alvast bedankt

Kan je dit niet bij eigenschappen wijzigen? Daar staat iets bij van "weergeven in volledig scherm" o.i.d. Probeer daar eens een kruisje achter te zetten, en anders: druk op alt+tab en nog een keer tot je weer in het spel zit.

Ik ziet sowieso wel in het spel want ik speel het ja, en alt tabben hele tijd verandert niets.
En je mag mij wel eens vertellen welke ''eigenschappen'', welke rechtermuis knop op ....
Eigenschappen in het spel niet, rechter muis eigenschappen op spel niet, bij taakbeheer eigenschappen niet.

Dat staat volgens mij bij eigenschappen (r. muisklik) en dan bij compatibiliteit...
En volgens mij staat het bestand waar je op moet klikken in de map van F1 2010, want je moet niet de snelkoppeling, maar het .exe bestand hebben.

Laatst bewerkt:
Yup das waar ik al had gekeken, maar onder compatibiliteit staat niet 1 of andere optie om dat aan te passen.
Onder geen van de tabjes bij eigenschappen daar staat iets in die richting(of het moet er heel scripties staan).

Ah, probeer eens alt+enter als het probleem optreedt.

Zet je de vraag dan ook even op opgelost? Zijn de moderators ook weer blij :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan