scherm verlichting blijft aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Dream

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2002
Berichten
41
Hoi
Ik heb een SGH D500 samsung.
Het probleem is dat de verlichting van het scherm op blijft staan ook als de gsm is uitgeschakelt.

Mijn vraag is kan ik dat ergens instellen want het zorgt ervoor dat de baterij snel leeg is.
 
Het is een gsm die ik heb gekregen en weet niet hoe oud die is.
Maar ik zal eens navraag doen wat het gaat kosten.
Men had me ook al gevraagd of ie nat geworden is geweest, maar volgens mij niet.

Had gehoopt dat het een instelling was die verkeerd stond.
 
Hoe bedoel je het scherm blijft aan? De verlichting gaat toch uit, als je de D500 inschuift? Je houd alleen de klok over.
 
Het probleem net is dat het niet uit gaat zelfs als ik de gsm uitschakel dan blijft de verlichting aan.
Het kan een defect zijn maar het kan ook aan de instelling liggen en ik weet het niet, het is daarom dat ik het vraag.
Had gehoopt op een instelling probleem.
 
Lijkt mij eerder een defect. Ik heb denk een jaar of vier de D500 in m'n bezit en mijn verlichting is nooit aangebleven, als de GSM uitgeschakeld wordt.
 
begin er ook stilaan voor te vrezen.
:shocked: had het liever anders gehad maar zal nu in de kosten gaan vallen.

maar toch al bedankt voor de info
:thumb:
 
De verlichting gaat alleen aan, als de GSM uit staat, wanneer je deze op de oplader aansluit. Na een tijdje gaat de verlichting weer uit tijdens het opladen.
 
als ik de gsm uitschakel dan blijft het licht aan en is de batterij op 2 a 3 dagen leeg.
staat de gsm op stand-by dan blijft de batterij tot 5 dagen goed.
dat is nu het rare ervan
 
Ik denk dat je iets bij je Telefoon opties moet doen, mischien valt daar wat te vinden ;)
 
Dat moet ik nog gaan doorpluizen heb het al een deel gelezen maar het kan zijn dat ik misschien ergens iets over het hoofd heb gezien.
 
Menu --> instellingen --> Display- of verlichtingsinstellingen... Daar zou het bij moeten staan, dit is wel van toepassing op een nieuwere D versie maar misschien komt het overeen

Ik Neem overigens wel aan dat het lichtje uit gaat als je de batterij er uit haalt?
 
ik kan op de instelling niet aanpassen wat ik bedoel.
Ja het lichtje gaat uit als ik de batterij eruit haal.
Ik vind het alleen merkwaardig dat als je de gsm uitschakelt die nog stroom verbruikt.
 
het probleem ligt m waarschijnlijk aan de versie waarop de mobiel draait. die is waarschijnlijk vekreerd geprogrammeerd. het moet niet al te duur zijn dit op te lossen, gewoon nieuwe update waarschijnlijk. ik ken dit probleem . iemand had dit ook ooit bij een andere slidephone versie :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan