scherm verlichting werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nimai

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb een oude latop, waarvan een week geleden hij het nog "perfect" deed. Hij is tweedehands en hij is niet van mij, maar van een familielid, waarop ik windows 7 zou installeren, en nog een paar andere applicatie's (virusscanner etc.). Hij had de laptop dus vorige week aan mij gegeven, vlak na het kopen, en toen ik hem aandeed, deed alles het nog prima. Maar vandaag wou ik een start gaan maken aan het "fixen" maar de achtrgrondverlichting van het scherm doet het niet meer. Het beeld is gewoon zwart, als je normaal kijkt, en het lijkt alsof hij uitstaat. Ik ben pas in staat om het scherm te zien als ik er met een zaklamp op schijn......:confused:

de laptop is een: hp compaq nx 7400
hij is designed for xp, maar windows vista capable (ben nog aan het overwegen of ik w7 of vista erop ga zetten)
processor: intel centrino duo

Je hulp wordt zeer gewardeerd:)

sorry....nog een toevoging: ik heb fn+f5 al uitgeprobeerd, en heb (met behulp van de zaklamp) op de pc een aantal dingen (qua resolutie) kunnen veranderen......maar dat hielp dus ook niet. Ik heb ook batterij verwijdert, en er opnieuw ingedaan en heb ook een paar andere (standaard) dingen geprobeerd.

neee.....maar hoe zou het op één of ander manier kunnen helpen?

dan weet je of het scherm van de laptop stuk is of iets anders ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan