Scherm vol Rose strepen met nieuwe Videokaart bij Games

Status
Niet open voor verdere reacties.
Computers

Ik zal nog wel een keer een spel opstarten misschien doet hij het opeens. Ik zal je zo antwoord geven.
 
Zelfde Probleem

Nog steeds hetzelfde probleem!

Kan het niet liggen aan ati control center dat je daar wat moet veranderen? Of met de nieuwe videokaart met een game op bepaalde instellingen moet spelen?

want ik vind gek 2 dezelfde videokaarten met zelfde probleem?
 
Hoi,

Je zou op lagere resolutie kunnen proberen
Maar ik begin toch aan je monitor te twijfelen
Modag
 
Punten

Op welke punten dan?

Welke resolutie lijkt jouw dan geschikt?
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Omdat je beide kaarten het zelfde effect hebt en dat je schrijft dat je de drivers etc goed hebt ge de-installeerd en geinstaleerd hebt daarom en zelf pas ik in het spel alles aan naar het spel en kijk eigenlijk nooit meer naar de ati controlcenter tenminste als ik daar de resolutie en de kleuren instelling goed heb gezet.
Draai zelf al jaren met ati dus daarom
Modag
 
Om toch alles uit te sluiten Monitor en als alles niet helpt schone installatie wil ook wel eens helpen zelf ook net gedaan van de week overgestapt van 2 x 3870 naar 2 x 4890 kwamen ook gekke problemen uit voort dus schone installatie gedaan.
en nu werkt het goed
Modag
 
Verduidelijken

kun je misschien verduidelijken wat ik dan nu moet doen.

Bedankt
 
Resolutie

Heb toenet het spel Warrock op resolutie 1024x768 gedaan. Er kwam toen iets heel anders tevoorschijn. Er stond :

Cannot recommend 1280x1024 60 HRTZ

Misschien verduidelijking is dit op iets?
 
Hoi,

Als je schone installatie bedoeld, dan zou ik het volgende doen:

  1. Je belangrijke data eerst veilig stellen;
  2. Dan eerst alvast de drivers voor je moederbord en videokaart downloaden;
  3. Dan kun je de vista-dvd in je dvd-speler doen;
  4. In de BIOS de dvd-speler als eerste boot-device zetten;
  5. Dan op een willekeurige toets drukken als hier om gevraagd wordt;
  6. Dan kom je op gegeven moment in de installatiewizard, waar in de eerste scherm om de taal-en toetsenbordinstellingen gevraagd wordt. Klik dan op volgende;
  7. Klik op "Installatie starten";
  8. Vul dan in het vakje jouw code in en klik volgende;
  9. Accepteer dan het gebruikersovereenkomst en klik op volgende;
  10. Selecteer dan de juiste harde schijf en partitie; Meestal is dit schijf 0 en partitie 1
  11. Klik dan eerst onder aan het scherm op geavanceerde opties en klik daar dan op formatteren, pas op! Zorg wel dat je de juiste partitie hebt geselecteerd. Klik daarna op volgende om de installatie te starten.
  12. Tijdens het installeren zal de computer 2 of 3 keer opnieuw opstarten, dit is normaal.
  13. Wacht tot er een scherm tevoorschijn waar om je naam en wachtwoord gevraagd wordt.

De installatie is dan gelukt. Nu kun je alle drivers en programma's installeren en hopelijk is je probleem dan verholpen.

Veel succes!

Modag
 
Bedankt

Bedankt voor je grote uitleg, Ik zal morgen op mij gemak deze stappen nalopen.

Alleen klein dingetje je kan misschien wel is gelijk hebben dat mijn monitor deze videokaart niet aankan. Mijn monitor is 19 inch. Misschien kan jij iets dieper onderzoeken?
 
Hoi,

Het type of grootte van het scherm maakt niks uit. De monitor kan alleen misschien wel kapot zijn.

Modag
 
Oplossing

Heeft er iemand al voor dit probleem een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan