Scherm vullen

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo, ik heb pas een nieuw tablet gekocht (Samsung Galaxy Tab A11+ WiFi 6GB/128GB Zilver), maar als ik een programma aanklik komt dat op de helft van het scherm te staan.
Ik kan in de handleiding nergens vinden om dat schermvullend te krijgen.
Weet iemand hoe dat moet?
Groet,
Martin

MODEDIT: Vette tekst naar normale tekst gezet

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kan het wel handmatig vullend maken, maar na aankoop was het schermvullend. Ik denk, dat ik ergers iets heb aangeklikt dat het klein werd, maar zie niet hoe dit weer te herstellen.

Veeg met twee vingers vanaf de bovenkant van het scherm naar beneden om het volledige snelmenu te openen. Zoek het DeX-pictogram en schakel het uit. Je tablet keert terug naar de standaard tabletinterface en apps worden op volledig scherm geopend.

Schakel gebaren voor multitasking uit. Als apps per ongeluk in een half scherm worden geopend, is er mogelijk een gebaar geactiveerd. Ga naar Instellingen > Geavanceerde functies > Multivenster. Schakel 'Veegbeweging voor gesplitst scherm' en 'Veegbeweging voor pop-upweergave' uit.

Bron: Internet 2026

Heb ook zo'n Samsung tablet maar krijg dat niet voor elkaar om het kader klein te krijgen, dat al geprobeerd, kader vergroten, hoek selecteren en uittrekken?

Of kijk bij de scherminstellingen.

En als hij nieuw is, zet hem op fabriek instellingen en begin overnieuw?

Terug
Bovenaan Onderaan