scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

CARDAF

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
heb een pc met xp heb er een 15 inch scherm op aan geslooten nu krijg ik geen beelt meer scherm is goet hat er eerst een 17 inch aan zitten in begin krijg ik wel beelt daar na niet meer weet iemand hoe dat kan heb xp er op gezet toen die 17 inch er aan zat

Krijg je nog een melding in je scherm? Zo ja, welke melding? (graag niet .......of zo, maar de exacte, letterlijk overgenomen melding).:)

nee ik krijg geen melding ik krijg alleen de logo van xp en dan krijg je zwart scherm

O, kijk. Dit heeft dus niets met het scherm te maken. Dit is meer een aanmeld/opstart windows probleem. Dit komt vaker voor.

Helaas werkt de zoekfunctie op het moment niet goed op Helpmij en kan ik geen oplossing zoeken. Misschien dat iemand dit uit zijn hoofd weet.

En als je die 17" er nu weer op aansluit gaat het dan wel weer goed? Of doet ie dan ook niets meer?

Dat 15'' scherm; is dat een gewone monitor of een TFT?

Waarschijnlijk dat de resolutie nog te hoog staat voor dat 15'' scherm. Dit omdat je voorheen een 17'' scherm had die waarschijnlijk op een hogere resolutie stond dan dat dat 15'' scherm aankan.

Dan moet je weer even dat 17'' scherm aansluiten en de resolutie op 640x480 zetten en dan dat 15'' scherm aansluiten en vervolgens de resolutie voor dit scherm instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan