Schermafbeelding welles/nietes

• Onderwerp starter Onderwerp starter CorZ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

CorZ

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2004
Ik wil mijn eigen schermafbeelding soms veranderen maar sommige afbeeldingen pakt ie wel, maar bij andere afbeeldingen uit de lijst krijg ik een foutmelding dat het niet mogelijk is deze afbeeldingen te laden. De schermafbeeldingen zijn jpeg-bestanden.
HOE KAN DIT ?:D

kan je die afbeeldingen wel gewoon los bekijken dus met windows viewer voor afbeeldingen en....?
en hoe voeg je ze in? klik je op de afbeelding en zeg je als bureaublad achtergrond instellen of doe je het via beeldscherm--> bureaublad?

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
De plaatjes zijn gewoon goed te zien.
De plaatjes worden ingevoegd door In Windows Messenger te klikken op > opties> schermafbeelding invoegen. Ik krijg dan de keus uit veel fotos/plaatjes maar bij de meeste krijg ik vervolgens de foutmelding dat de plaatjes niet geladen kunnen worden.

ok srry had niet gezien dat het om MSN ging ik dacht dat je gewon windows bedoelde.

wat is die fout melding precies? en moeten die afbeeldingen niet een bepaald formaat zijn?

Het grootste fotobestandje is 366 kb, dat lijkt me niet overdreven veel

ik bedoelde met grote meer de afmeting maar dat was mij fout. en kijk ook eens naar afbeeldingen die het wel doen wat het verschil is.

ben helemaal niet thuis met MSN dus anders keek ik ff zelf maar ik zal het vanavond wel ff aan m zus vragen die zit er 24/7 achter.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan