Schermbeveiliging niet aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dierickbart

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Berichten
108
Ik heb een vraag, ik heb er al lang over nagedacht en op gezocht maar niets gevonden.

Het probleem is zo, ik werk aan een computer waar ook door andere mensen aan gewerkt wordt. De screensaver (schermbeveiliging) is bij mij liefst van al neutraal en duurt lang eer deze aanschiet. Maar andere personen die er ook aan werken verzetten dit liefst zo snel mogelijk naar irritante screensavers.

Is er een mogelijkheid om een screensaver in te stellen, en er voor te zorgen dat deze niet meer aangepast kan worden. Tenzij met een wachtwoord, of via het register. Kortom hoe maak ik het zo lastig mogelijk om de schermbeveiliging weer te veranderen?
 
wachtwoord voor de schermbeveiliging

Uw Windows-wachtwoord als wachtwoord voor de schermbeveiliging gebruiken

U kunt de computer beter beveiligen door een wachtwoord voor de schermbeveiliging te maken waarmee de computer wordt vergrendeld als de schermbeveiliging aan is. Het wachtwoord voor de schermbeveiliging is het wachtwoord dat u ook gebruikt om u aan te melden bij Windows.
 
HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Desktop\ScreenSaveActive klik rechts kies wijzigen en geef hier de waarde 1 in
Sluit 't register
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan