schermbeveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Berichten
294
Goedeavond

Ik kan mijn schermbeveiliging niet meer veranderen steeds als ik op het knopje klikt loopt de pc vast
Mischien dat iemand weet waar ik moet zoeken?

Groetjes Anita
 
vraag

wat voor systeem heb je en heb je meer probleemen. meschien iets meer uitleg. krijg je vast het goede antwoord

groeten tyron
 
heb je de juiste drivers?

Anders even in "veilige modus" een ander aanklikken
 
Hallo Tyron

Je vroeg wat voor systeem ik heb dat is ME ik heb nooit een probleem gehad met mijn scherbeveiliging.
Ik ga dus met mijn pijl op het beeldscherm staan klik rechts ga naar eigenschappen en als ik dan schermbeveiliging aanklikt dan is mijn muis heel traag en alles staat vast ik krijg hem dus gewoon niet open Wat er verder in het rijtje staat doet het gewoon dus o.a achtergrond,webinstellingen,vormgeving,enz enz dat werkt allemaal prima dus ik snap er niets van.
Meer problemen heb ik niet.

Groetjes Anita
 
Anita,

Wat is dat voor een schermbeveiliging? een std. windows screensaver of een nieuwe? heb je hem ergens gedownload? misschien is het bestand beschadigd of te zwaar voor je systeem.

gtz
 
Hallo

Ik heb er de screensaver van teletex op zitten en die heeft het altijd prima gedaan alleen na de update van teletex is hij naar mijn mening raar gaan doen ik heb teletex al uitmijn software gehaald maar hij blijft het probleem houden ik kan nu ook geen nieuwe schermbeveiliging instellen.

groetjes Anita
 
Tja, misschien is die update idd de boosdoener geweest...
Heb je systeemherstel al geprobeerd? of is het té lang geleden?
 
Hallo Hendrik

Dat heb ik inderdaad geprobeerd maar het vervelende is zodra Norton heeft geupdate kan je niet meer terug herstellen dat geeft hij aan.
Het goede nieuws is dat ik eruit bent ik heb alle software in de pc van teletex nog eens nagelopen en ik kwam nog wat resrjes tegen ook die heb ik verwijderd daarna heb ik hem opnieuw opgestart en jawel hij deed het weer dus inderdaad de update van teletex is de boosdoener geweest.
Bedankt voor de hulp gelukkig is het opgelost.

Groetjes Anita
 
Je hebt het zelf opgelost maar graag gedaan ;)
ben blij dat het opgelost is :)

gtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan