schermbeveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Berichten
1.154
Hoi, in win me had ik op mijn bureaublad een snelkoppeling gemaakt naar de schermbeveiliging.
Dat was leuk want ik had al mijn foto's in een map en als ik niet aan de pc zat had ik maar te klikken op die snelkoppeling en dan kreeg ik een fotoschow.
Nu heb ik XP en kan de schermbeveiliging niet vinden. Heeft iemand een idee waar ik dat kan vinden ?

Oja, het is XP home.

Groetjes.
 
Klik met rechts op je bureaublad>schermbeveiliging.
Ik dacht dat je met Xp je afbeeldingen kon nemen, die in de map Mijn documenten>mijn afbeeldingen staan.
 
Ik bedoel dus een snelkoppeling op mijn bureaublad maken en als ik daarop klik dat de schermbeveiliging start.
Als ik me niet vergis was dat in ME een koppeling naar osa.exe. Maar dat vind ik niet in xp.

Groetjes
 
Maak een snelkoppeling van die screensaver (staan in C:\WINDOWS\system32) en trek deze snelkoppeling naar je onderste taakbalk. Of kopieer deze snelkoppeling naar je bureaublad zoals je gewend bent.
 
En OSA.EXE is onderdeel van microsoft office.
 
Zoek zoals gezina aanhaalde in C:\WINDOWS\system32 het pictogram "Cssmypics" (Schermbeveiliging van diavoorstelling Mijn afbeeldingen).
 
Bedankt gezina, dat was hem. Heb hem nu in de onderste balk staan zoals hij vroeger stond.
Prachtig opgelost.
En inderdaad puppie, vroeger sleepte ik die snelkoppeling uit de office werkbalk. Daar zal ik die osa.exe gezien hebben.

Bedankt allemaal voor het oplossen.

Groetjes
 
Kon ook niet anders, ik doe dat exact zo! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan