Schermbreedte WYSIWYG editor smaller dan pagina (Wordpress)

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnon1

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2014
Hallo,

Ik wil de WYSIWYG editor net zo breed maken als een pagina zodat ik tijdens het maken van een pagina precies zie hoe het op de website er uit komt te zien.
Momenteel is mijn WYSIWYG editor veel smaller dan een pagina van mijn website.

Is er een manier om de breedte van WYSIWYG editor (dus de regelbreedte) te vergroten?

Alvast bedankt voor de reactie!

Hartelijke groet,

Arno

Hebben we het hier over de admin editor?
Die kunt u groter maken door op de rechterhoek van het tekstvak te klikken en deze naar onder / rechts te slepen.

Beste Rick,

Ik bedoel dat er in de WYSIWYG editor minder tekens op een regel kunnen worden ingegeven dan dat er uiteindelijk zichtbaar zijn op de pagina op internet.

Bijgaand een plaatje ter verduidelijking.

Alvast weer bedankt voor je reactie.

Hartelijke groet,

Arno

Bijlagen

Bovenaan bij scherminstellingen kunt u de zijbalk verbergen (of in ieder geval naar onder verplaatsen) waardoor de editor meer ruimte krijgt.
Daarna kunt u nog herschalen door op de rechterhoek van het tekstvak te klikken en deze naar onder / rechts te slepen

Bedankt voor je reactie.

In beide gevallen krijgt inderdaad de editor meer ruimte. Het wordt echter helaas nog steeds niet mogelijk om meer tekens op één regel in te geven; de tekst verspring weer even snel naar de volgende regel.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de reactie.

Hartelijke groet,

Arno

Bij het thema dat je gebruikt zit misschien een bestand met de naam editor.css. In dit bestand kun je de weergave van de tekst in de WYSIWYG-editor aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan