schermdefect alweer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Dag Mensen ik heb een nieuwe smartphone gekocht zo'n 3-4 maanden terug de microsoft lumia 640 xl

rechtsmiddenbovenaan is er een halve centimer breed en 3-4 centimeter lang spuitbusachtige gele streep in mijn scherm. Het zit echt in mijn scherm enn is minder zichtbaar bij zwarte achtergrond.

Weet iemand wat dit is?

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hallo

"schermdefect alweer? "

Blijkbaar is deze reeds defekt geweest???

Symptomen die je vermeld lijken inderdaad deze van een defekt scherm (vlekken)

Post anders eens een duidelijke foto.

Peter

in ieder geval garantie, terugbrengen dus .... tenzij dat ze kunnen bewijzen dat het via val oid is ontstaan.

Nee mijn vorige smartphone had ook last van schermdefect maar toen waren het dode pixels

32zl25e.jpg

Ik kan geen duidelijkere foto maken met mijn tablet
en de foto staat liggend

maar zie je de streep als je kijkt rond de batterij icoon

Hij is veel zichtbaarder dan op de foto, maar ik kan geen lichte omgeving momenteel zien

Laatst bewerkt:
110g03n.jpg

Duidelijkere foto let wel op het licht van de luster weerkaatst erop.

Het is echt geen duidelijke streep maar eerder een storende achtergrond
Je moet echt het witte vergelijken met het gele en dan merk je het verschil ;)

heb zin om mijn smartphone te herstellen en dan verkopen zo ik heb altijd problemen met een scherm van een smartphone...

Laatst bewerkt:
Hallo

Volgens mij is dit een "diffuser" probleem (het onderdeel in een t.f.t. paneel dat zorgt voor een homogene lichtverdeling)

Mts dit toestel nog in garantie valt , zou ik garantie claimen ...

Een nieuw scherm kost +/- 100 ... je dient deze dan nog zelf te monteren.

Peter

Dit toestel is nog meer dan anderhalf jaar in garantie, ik zal woensdag of donderdag dan naar de winkel gaan ermee, ik kan niet vroeger.

Update:

Toestel is binnen voor garantie en zou binnen de 3 weken hersteld zijn. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik wou hier nog even op reageren, ik heb ondertussen mijn toestel terug en geen problemen met mijn scherm meer tot nu toe.

Succes met je telefoon, dat het ook zo blijft natuurlijk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan