Schermen in Eyefinity

Status
Niet open voor verdere reacties.

robtimmer

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2012
Hallo,

Ik heb recent 3 schermen op mijn videokaart aangesloten alleen ik kan 1 van de 3 schermen niet werkend krijgen (wanneer ik een eyefinity probeer te maken)

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe dit wel mogelijk kan worden (ik heb natuurlijk niet voor niets 3 beeldschermen gekocht)

Mijn videokaart is een HD6770 Silent van ASUS (http://www.asus.com/Graphics_Cards/EAH6770_DC_SL_2DI1GD5/#gallery)

1 van de schermen is aangesloten via displayport? Krijg je geen beeld of krijg je de 3 schermen niet in een groep?

1 van de 3 aansluitingen is VGA, daarmee kan je helaas geen eyefinity setup maken...

Maar hoezo kan ik wel met die VGA poort en een andere een 2 scherm eyefinity maken

De VGA is gedeeld met de DVI. Dus mogelijk werkt HDMI + VGA wel. Je videokaart is dus niet geschikt voor eyefinity. uit de AMD FAQ:

Connecting multiple monitors for AMD Eyefinity technology couldn’t be simpler. There are four easy rules to remember:

The first two monitors can connect to the graphics card with any display output on your product: HDMI, VGA, DVI or DisplayPort.
The third (or greater) display must be connected to the graphics card via DisplayPort.
If your monitor does not have a DisplayPort connection, you will need an inexpensive active DisplayPort adapter for it. DVI to DP adapters can be had for less than $30 USD.2
Every family of GPUs supports a different maximum number of displays.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan