schermen knipperen, pc sluit af

Status
Niet open voor verdere reacties.

winterwhise

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2010
Heyo,

sinds vandaag heb ik een eye-finity opstelling geïnstaleerd op mijn pc (3 beeldschermen)...
toen ik mijn pc voor de eerste aantal keer aan zette had ik geen beeld, na een aantal keer proberen verscheen er toch echt wel beeld.
echter ongeveer een uur later begonnen alle drie de schermen te knipperen, op het scherm met HDMI input kreeg ik helemaal geen beeld meer.

de pc starte zich opnieuw op waarna alle instellingen gewijzigd waren. ik heb een palit gtx 770 (4gb) videokaart in mn pc hangen welke naar mijn idee toch wel sterk genoeg moet zijn om drie beeldschermen aan te sturen.

weet iemand wat dit kan zijn?

groetjes

Bekijk het eens vanaf de andere kant dan vanaf je beeldschermen.
Is je voeding wel toereikend genoeg om je gehele systeem te kunnen voeden, die kaart trekt behoorlijk wat van je voeding, als die het niet trekt kan je systeem uitvallen.
Volgens de systeemeisen heb je minimaal een voeding nodig die 600 watt kan leveren (liefst nog een A-merk), deze kaart vraagt al minimaal 229 watt aan vermogen.

ik heb er een 1000W silent pro gold van cooler master in liggen. dat zou toch wel voldoende zijn :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan