Schermen zonder beelden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Berichten
241
:rolleyes: :confused:

Weer eens een raar probleem.

Kaspersky ge-updated en de nieuwe sleutel geïnstalleerd. Wat wil nou. ( waarschijnlijk ergens mee zitten spelen )
Bepaalde schermen gaan wel op maar je ziet niets.

dat overkomt me niet alleen met sites van het net die ik open maar ook met bv user accounts daar zie ik ook niks.
Systeem herstel doet al helemaal niets ennnnnnnnn als ik zoeken open dan zie ik wel het hondjes met een blauwe balk links maar niet de gaten waar je wat kan invullen.

Heb bij services al gekeken of er iets dicht stond maar niets van dat al

Wie weet raad??
Tnx
Dutch


PC: 3200+ machine AMD, ram 1 gig, 1 HD 160 gig
2 x dvd-drives, XP-Prof.
 
Kaspersky ge-updated en de nieuwe sleutel geïnstalleerd
Bedoel je hiermee dat je een gedownloade versie hebt geinstalleerd met key?
Als dit zo is zou ik maar snel met systeemherstel terug gaan (via opstarten naar veilige modus krijg je een optie om terug te gaan naar juist werkend systeem)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je voor die sleutel betaald hebt, maar als je hem ergens anders vandaan hebt zou ik ff scannen met housecall
en misschien nog wat anti-spyware utils.

Mvg, James:)
 
Lief van jullie beiden

Om met het laatste te beginnen

De key is betaald en housecall heeft niets gevonden
aan virussen

ik heb div keren Hitman--pro gebruikt en No-Adware.
Maar nog niks


------------
Ja uiteraard heb ik de opties veilige opstart en laatste bekende opstarte gebruikt. Echter; in zelfde veilige modus blijven de schermen wit nouja wit niet allemaal
maar wel in systeemterugzetten-het aanmaken van nwe gebruikers dan wel de bestaande gebruikers.

Ik ben zelfs zover gegaan dat ik de pc heb proberen op te starten via mijn install. CD maar hij vraagt dan "opstarten via cdrom? tik een toets in" en vervolgens begint die de boot opnieuw

Ik krijg het dus ook niet vor elkaar om (zelfs na hernieuwde installatie van update 2 xp-prof) om een nieuwe installatie voor erlkaar te krijgen :evil: :evil:

Meer opties??? graaaaaaag

Beiden toch bedankt voor de adviezen
 
Kun je nog wel downloaden? Als je dat al allemaal gedaan hebt.............zou je dan eerst niet eens kijken of al je drivers wel goed zijn of geupdate kunnen.
Om te beginnen je videodriver?
Het moet aan de basis al niet goed zijn lijkt me.
 
grrrrrrrrrr nee werkt ook niet

alle drivers incl compleet moederboard en scherm opnieuw geïnstall.

pffff moedeloos word je ervan

Het bevreemd me het meest dat het metname onder windows stagneerd .

Firefox werk wonderwel best wel goed

ik denk dus ook dat het ergens in explorer zit of zo
Kan die alleen niet opnieuw installeren omdat die ziet dat ik een nieuwere versie ziet op mijn pc dus tjaa wat nu

tnx anyway
 
dus tjaa wat nu
Kaspersky er af.
Alle stekkers nalopen van en naar de pc.
Videokaart even erin en eruit.

Tsja, het blijft vogelen :(

Firefox werk wonderwel best wel goed
Hier snap ik geen bal van. Firefox gebruikt uiteindelijk toch ook allerlei zaken van Windows. Wat dan niet zou je zeggen.
 
Kaspersky blijkt soms dus nogal rigoureus tewerk te gaan. Hier een topic waarin systeemherstel niet goed meer werkte, waarvan Kaspersky (hoogstwaarschijnlijk) de oorzaak is. Misschien staan daar nog wat tips in om systeemherstel te herstellen (da's een mooie uitspraak: het herstellen van een herstelfunctie).:)

Dit zou ik sowieso ff proberen:

Systeemherstel herinstalleren:
Start->Uitvoeren-> c:\windows\inf ->OK
Zoek het bestand sr.inf en klik met rechts.
Klik met links op installeren.
Volg verder de aanwijzingen die komen...
 
Laatst bewerkt:
Jaaaaa toppie opdracht/idee
Echter die had ik al geprob.

Ben al zover dat ik de boel op format heb gezet en met een nwe install bezig ben
Na ong 14 uur, ja zowat achter elkaar, en moet toegeven dat ik het zat ben.
persoon.doku's gesafed en gaan

Wil iedereen toch nog even bedanken voor de zeer waardevolle tips.
Deze koffiemolen gaat nu ook over op Firefox. Mijn andere machines hebben (op stommiteiten van mij dan na) nagenoeg nooit probs en dat zegt genoeg over hoe firefox werkt. Chapeau ;)

tnx
Dutch
 
Ach ja, soms is format c:\ het meest handige ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan