Schermgrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

serve.aarts

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Als ik Internet Explorer start komt die meteen met een pagina-groot scherm. Een aantal favoriete internetsites daarentegen die ik direct aanroep via shortcuts verschijnt met een klein scherm. Het stoort me telkens weer dat ik die sites altijd via een extra muisklik paginagroot moet weergeven. Wie weet de oplossing om meteen een paginagrote weergave te verkrijgen?

Rechtsklikken op de shortcut, bij eigenschappen->snelkoppeling, kiezen voor gemaximaliseerd.

hallo die vraag had ik dus ook al gesteld maar zal wel blond zijn........waar vind ik shortcut,??? kun je t voor mij iets duidelijker uitleggen?? alvast bedankt

Hmm... Je eigen tekstje.. "Een aantal favoriete internetsites daarentegen die ik direct aanroep via shortcuts .....". Wel op die shortcut moet je rechtermuisklik, en dan bij eigenschappen-> snelkoppeling ->beeldscherm, "gemaximaliseerd" kiezen.

Als ik Internet Explorer start komt die meteen met een pagina-groot scherm. Een aantal favoriete internetsites daarentegen die ik direct aanroep via shortcuts verschijnt met een klein scherm. Het stoort me telkens weer dat ik die sites altijd via een extra muisklik paginagroot moet weergeven. Wie weet de oplossing om meteen een paginagrote weergave te verkrijgen?

Daar staat dat.

zucht wat is een shortcuts??? zal wel heel dom overkomen maar ik kom er echt niet uit:evil: :evil: :evil:

ondanks mijn blondT ben ik er eindelijk uit:thumb: :thumb: bedankt in ieder geval

Een shortcut is een snelkoppeling,zoals op je bureaublad staat. Daar klik je dus op, en dan opent dit je programma

nu snap ik er niets meer van..........heb alles gedaan zoals hier boven en weeeeeeeer minimaliseert mijn scherm als ik internet pagina open............hoe verhelp ik dit????????/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan