Scherminstellingen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

wmjmeer

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
10
Ik heb een Yakumo desktop computer met een IiYama TXA3813MT LCD (plug & pRay) monitor.
Heeft prima gewerkt todat ik mijn C schijf formatteerde. Ik heb toen Windows ME er weer opgezet. Bij het installeeren van mijn KPN ADSL modem had ik mijn modem moeten verwijderen voor de installatie van het modem, maar las dat natuurlijk pas achteraf in de manual. Gevolfg was een conflict tussen mijn scherm en mijn modem. Herinstalleren van het modem helpt niet, opnieuw (er overheen) installeren van Windows ME helpt niet. Ik durf niet de

Het verschijnsel is: het scherm werkt alleen met 16 kleuren en 640x480 pixels. Wanneer een van deze waarden aangepast wordt en de computer opnieuw opgestart, start de computer wel op, maar het scherm stopt met werken zodra windows is opgestart.
Dit kan alleen weer verjholpen worden door naar de veilige modus te gaan en hem terug op 16 kleuren te zetten.

Hoop dat iemand kan helpen?
Groetjes,
Willem
 
je videokaart goed geinstalleerd? nieuwe update voor videokaart?
 
Ja videokaart is niets mee gebeurd, zelfde driver en hij werkte voordat Windows ME werd geherinstalleerd.

Bedankt Pieter.
 
heb je nergens geen uitroeptekens staan in hardware of vraagtekens, en waarom denk je dat het met je modum te maken hebt? had je het probleem na een schone installatie?
 
Het was inderdaad na het formatteren van de C schijf en complete herinstallatie, volledig succesvol, behalve met he modem installeren, daarom. Op dat moment stopte het scherm met werken na heropstarten van de computer.

Alweer bedankt Pieter
 
en je zegt dat je het modum later eraf hebt gehaald, maar het probleem bleef? ik zou het modum weer eraf halen, maar alles wat met het nodum te maken heeft, misschien ook even,af pluggen, dan opstarten kijken wat hij doet, doet hij het dan nog niet? videokaart, is wordt denk ik gelijk gezien, dan even eraf halen, videodriver, herinstalleren bij opstart dan kijken wat alles doet> als het dan weer allemaal goed is modum instal! ja je moet het toch zo proberen denk ik! suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan