Scherminstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrik-Gerrit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2005
Berichten
4
Ik zit denkik niet in het goede topic ofzo maar ik zag geen categorie waar dit probleem wel in kon, dus hier is mijn probleem:

Ik was bezig met het ***ten in de scherminstellingen (rechtermuisknop --> eigenschappen --> instellingen)
en dan kan je met een balkje onderin het aantal pixels ofzo aanpassen. In het begin stond ie op 800 x 600, toen wilde ik hem op 1024 x 768 zetten, maar schoot ik door naar elfhonderd nogwat x nog wat en drukte ik gelijk op "enter". Vervolgens verdween het schermpje waarin ik bezig was en werd me hele beeldscherm zwart, alleen met in het midden in rode letters in een witte rechthoek "Input Not Supported". Ik heb alles al geprobeerd, pc opnieuw opgestart, stekkers eruit getrokken enz enz, allemaal in de hoop dat het weer normaal werd. Ik kan ook niet de instellingen veranderen, want dat scherm blijft maar staan. Maar keer op keer verschijnt dit scherm en nu kan ik dus niks meer doen met me pc (ik zit nu dus op een andere) maar weet iemand wat ik hieraan kan doen? Zou diegene dat dan AUB willen melden, bij voorbaat super veel dank groetjes hendrik-gerrit
 
klik bij deze op vraag is opgelost onderaan!
 
Heb je al geprobeert om de instellingen onder veilige modus terug te brengen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan