Scherminstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hendrik-Gerrit

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mei 2005
Ik was bezig met het ***ten in de scherminstellingen (rechtermuisknop --> eigenschappen --> instellingen)
en dan kan je met een balkje onderin het aantal pixels ofzo aanpassen. In het begin stond ie op 800 x 600, toen wilde ik hem op 1024 x 768 zetten, maar schoot ik door naar elfhonderd nogwat x nog wat en drukte ik gelijk op "enter". Vervolgens verdween het schermpje waarin ik bezig was en werd me hele beeldscherm zwart, alleen met in het midden in rode letters in een witte rechthoek "Input Not Supported". Ik heb alles al geprobeerd, pc opnieuw opgestart, stekkers eruit getrokken enz enz, allemaal in de hoop dat het weer normaal werd. Ik kan ook niet de instellingen veranderen, want dat scherm blijft maar staan. Maar keer op keer verschijnt dit scherm en nu kan ik dus niks meer doen met me pc (ik zit nu dus op een andere) maar weet iemand wat ik hieraan kan doen? Zou diegene dat dan AUB willen melden, bij voorbaat super veel dank groetjes hendrik-gerrit

probeer eens tijdens het opstarten op F8 te drukken en in veilige modus op te starten,misschien dat je zo iets kunt.

In veilige modus denk ik niet dat het gaat lukken. Een optie is : een monitor aan de pc hangen die een resolutie van 1152X864 aan kan. dan de resoltie terug zetten naar 1024X768. Dan moet het lukken. Je grafische kaart kan die reolurie wel aan, maar je monitor blijkbaar niet. Is het een TFT?

het is een flatscreen, is dat tft? en hij is erg groot, is dat tft? maar goed ik heb niet zomaar ff een monitortje bij de hand (deze is heel groot en moet ik 2 trappen naar beneden sleuren). Iemand anders een ideetje?

Geplaatst door Hendrik-Gerrit
het is een flatscreen, is dat tft? en hij is erg groot, is dat tft? maar goed ik heb niet zomaar ff een monitortje bij de hand (deze is heel groot en moet ik 2 trappen naar beneden sleuren). Iemand anders een ideetje?

Als die erg groot is, dan is het zeker geen TFT. Nu je kan proberen in veilige modus, Lukt dit niet, dan zie ik geen andere oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan