Schermpje blijft grijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Hoe kan het dat het schermpje waar je ''delen'' mee aan kan zetten in XP grijs blijft?
Wat moet ik doen om dit aan te zetten?

(Zie bijlage)

Groet van Leo.

Bijlagen

Heb je de bestands en printerdeling service geinstalleerd in je netwerkinstellingen?

ik denk dat het eraan ligt dat je niet als administrator bent ingelogd. Vandaar dat je niets kan sharen in windows.

inloggen als administrator en de mappen sharen zal dan wel lukken

suc6 ermee!

Geplaatst door hackerfrans
Heb je de bestands en printerdeling service geinstalleerd in je netwerkinstellingen?

Ja,deze staat aan,en toch niet kunnen delen,wat zou dat nu kunnen zijn?

Geplaatst door mathman
ik denk dat het eraan ligt dat je niet als administrator bent ingelogd. Vandaar dat je niets kan sharen in windows.

inloggen als administrator en de mappen sharen zal dan wel lukken

suc6 ermee!

Ben altijd ingelogd met admin_rechten,dus dat is het helaas niet,wat zou het dan wel kunnen zijn?

Groet van Leo

ik bedoel dus dat je als administrator (de built-in, niet zelf aangemaakte dus) moet inloggen. Niet met je zelf aangemaakte user die ook allerlei admin-rechten heeft.

Geplaatst door mathman
ik bedoel dus dat je als administrator (de built-in, niet zelf aangemaakte dus) moet inloggen. Niet met je zelf aangemaakte user die ook allerlei admin-rechten heeft.

Wist niet dat dat zou uitmaken,het ging voorheen ook altijd als ik inlogde met een zelfgemaakt admin-account.

Maar ik geef het nog niet op hoor,ik ga het nu meteen ff proberen,en dan laat ik het wel even weten ok?

Groet van Leo Wijnkoop.

Geplaatst door LEONEHONDA

Wist niet dat dat zou uitmaken,het ging voorheen ook altijd als ik inlogde met een zelfgemaakt admin-account.

Maar ik geef het nog niet op hoor,ik ga het nu meteen ff proberen,en dan laat ik het wel even weten ok?

Groet van Leo Wijnkoop.

Simple file sharing uitgezet,toen deed ie het weer,vreemd maar waar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan