Schermpjes verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Berichten
658
Als ik b.v. Nero verkleind open over b.v. Firefox heen dan verdwijnt ie meteen naar de taakbalk. Ik wil graag dat ie blijft staan. Ik heb wat zitten rommelen in Mappen in het Configuratiescherm en ik weet niet meer hoe ik het weer goed krijg. Iemand een idee?
 
Hey,

ik snap de vraag niet helemaal, maar wat ik denk dat je bedoeld is dat als je Nero opstart, deze opstart in de taakbalk en niet als een gewoon venster.
Als dit zo is, dan kun je dit oplossen door de eigenschappen van de snelkoppeling op te vragen, en dan kun je opgeven dat deze geminimaliseerd moet opstarten. Dit moet terug gezet worden naar normaal.
(De snelkoppeling waarvan je de eigenschappen moet opvragen is die je aanklikt voor het starten van nero)

Als het iets anders is, probeer het dan nog een keer uit te leggen.

Gr,
Mathijs
 
Nee, dat is het niet. Was al lastig om deze vraag goed neer te zetten. Ik probeer het nog iets te verduidelijken:
Als ik b.v. Firefox geopend heb, en ik wil ff naar mn MSN kijken, dan klik ik die aan onder in mijn taakbalk en dan verschijnt ie als klein schermpje op mn scherm in mn Firefox. Maar als ik er dan heen wil met mn muis dan verdwijnt ie weer, of ik moet er snel op gaan staan met mn muis.
Zoiets? :confused:
 
Hmm,
moeilijke situatie:eek:
Als je met de muis over een programma in jouw taakbalk heen gaat zonder de klikken zie je inderdaad een klein schermpje. Dit is een scherm voorbeeld.
Hier heb je verder niks mee te doen. Als je klikt op de knop van het programma in jouw takbalk, dan moet jouw MSN messenger in het groot naar voren komen. Dus die kleine afbeeldingen net boven de taakbalk zijn afbeeldingen hoe het programma eruit ziet als je m opent :confused: of zo iets :p

Maar dus als je het knopje in de taakbalk aanklikt, moet deze naar voren komen.
Als het niet is wat je bedoeld, dan graag even een screenshot plaatsen.

Gr,
Mathijs
 
Ja, klopt, in Vista krijg je dan een voorbeeld. Nee, ik bedoel gewoon een kleiner scherm dan gemaximaliseerd verdwijnt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan