Schermresolutie laag na opnieuw installeren Windows..

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://www.option.com/data/globe/qig_dutch.pdf

heb je zo iets, want ik ken geen zwart bakje waaruit blijkt dat het een geluidskaart is?

Kijk anders eens naar de uitgang achter op je moederbord ( dus aan de achterkant van de kast) zitten daar niet de kleuren die ik noemde? zoja, ga dan op zoek naar een chip die er zo dicht mogenlijk bij zit en geef daar de naam van, of geef anders de naam van je moederbord.Of download dat proggie van Crash die geeft meer uitleg van wat er in je computer huist......
ik wacht het wel effe af

Heb het bestand van Crash gedownload, en volgens mij moet het:
ESS Technology ES1938/ES1941/ES1946 Solo-1(E) Sound Card PCI

zijn....Kan dat kloppen??

Geplaatst door geertjeren
Oke, kop in de kast gestoken en dit gevonden:

Er hangt zo'n zwart bakje (niet lachen), daar zot verticaal een kaart ingestoken. Uit het zwarte bakje komt een bundeltje van een rood, blauw en zwart kabeltje. Op de kaart staat: Pentium III CPU Card, with FCC Standards.

Daaronder zit de ATI videokaart (horizontaal) en daaronder zit (ook horizontaal) een andere groene kaart, hierop staat VCcI
Dat zwarte bakje met pentium III is je CPU ofte processor...
Die PCI communications device is waarschijnlijk je modem...
Geplaatst door geertjeren
Heb het bestand van Crash gedownload, en volgens mij moet het:
ESS Technology ES1938/ES1941/ES1946 Solo-1(E) Sound Card PCI

zijn....Kan dat kloppen??
Dat is met grote waarschijnlijkheid je geluidskaartje (waarschijnlijk in je moderbord ingebouwd...)
En HIER heb je dan ook je drivers voor je geluidskaart!!!
:thumb: :D

Als ik op de link klik, en hem open dan zegt de computer steevast "Document is too large to open in Notepad, do you want to open in Windows?" IK kan verder geen keuzes maken, alleen ja of nee. Wanneer ik ' nee' kies, dan gooit ' ie alles weer weg, wanneer ik het in Windows doe, krijg ik een scherm met rare tekentjes...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan