schermresolutie niet kunnen aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ethias

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2008
Hallo,

ik zit met het volgend probleem: ik heb nvidea gforce 8600 GS en 22 inch scherm maar kank men resolutie niet op 32 bit zetten telkens als ik van 16 bit naar 32 bit verander kleurt men scherm in grijs met witte randen rond het desktop weet iemand dit op te lossen

bedankt

ik heb net nog de laatste gedownload van de nvidea site maar toen ik pc gekocht had ging 32 wel sinds ik drivers ben beginnen downloaden lukt het niet meer volgens mij kan je me hier bij helpen?

rijst mij de vraag of de drivers wel geinstalleerd zijn

kijk eens in apparaatbeheer of er geel uitroepteken oid staat??

ja maar als ik driver herinstaleer geeft hij mij foutmeldingen fout in NVCPL.DLL

gaat nogaltijd niet drivecleaner is niet te downloaden en geeft veel pop ups en spam las ik op het internet

nee kan nog steeds geen 32 bits draaien is dat normaal ?? of hoe kan niemand mij helpen?

wat zegt apparaatbeheer?

kijk ook eens in de dxdiag.
start uitvoeren en type in dxdiag

wat staat er bij beeld scherm?

niks dus

ik snap niet waarom ik niet meer op 32 bit kan draaien echt niet

strange!!

juiste resolutie?

is het een tft/lcd scherm

zet de vernieuwings frequentie eens op 60

Laatst bewerkt:
ja bij geen enkele resolutie werkth et meer ik krijg gwn grijs scherm dan ik zie geen beeld zal ik het zo zeggen enkel men muis en grijs

ja ik weet het ook niet meer hoe dit komt heeft altijd gegaan nu niet meer als ik misschien nvidea is deinstaleren ?? en dan opnieuw maar ik heb geen cd dusja hoe moet dat dan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan