Schermresolutie te hoog gezet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Berichten
137
heey,

Heb net ff vista geinstalleerd op mn nieuwe PC, deed het perfect! Alleen nu heb ik perongeluk de resolutie te hoog gezet, en als ik m nu opstart krijg ik alleen het bericht "Out of Range" op mn monitor te zien. Het bericht gaat ook niet weg, en de rest eromheen is zwart. Enigste wat ik kan doen is een leuk vista geluidje maken met mn toetsenbord na het opstarten... heb al in veilige modus opgestart, werkte ook niet... andere monitor op aansluiten werkt ook niet.

(het is een 22" monitor en had hem op 1980x nog wat gezet)

PS: Ik kan natuurlijk wel gewoon de bios enzo zien hé, de normale opstart dingen...
 
Laatst bewerkt:
start eens op met je vista installatie schijf of met de vista recovery disk en voer dan systeemherstel uit :thumb:

---
EDIT: Heb je het ook al geprobeerd in de veilige modus met speciale videoweergave? iets van een resolutie met 640 *480 als ik me niet vergis
 
Laatst bewerkt:
start eens op met je vista installatie schijf of met de vista recovery disk en voer dan systeemherstel uit :thumb:

---
EDIT: Heb je het ook al geprobeerd in de veilige modus met speciale videoweergave? iets van een resolutie met 640 *480 als ik me niet vergis

Die optie had ik niet eens gezien, het stond er idd bij. En zo is het ook opgelost ! :thumb: bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan