Schermtoetsenbord bij opstarten uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kostenzer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Berichten
2.477
Office versie
WordPerfect Office 2021
Hallo,

Ongeveer dit scherm verschijnt er bij mij bij het opstarten.
opstartscherm met keyboard.jpg
Ongeveer omdat de taakbalk er dan niet bij zit. Het was een paar keer opstarten om op het juiste moment prt cs te drukken. Te vroeg dan is er geen screendump gemaakt en te laat, dan heb je pech, dan is het beeld weg.
Ik heb een Huion pen display geïnstalleerd. Die heeft dit waarschijnlijk geactiveerd. Als die Huion niet aangesloten is, verschijnt dit schermtoetsenbord ook. Ik kan er, dan zeker, niets mee en zou het dan ook niet willen zien.
Ik heb geen idee waar ik het moet zoeken.
Iemand van jullie wel?

Alvast bedankt.

Rob
 
Helaas, alles gelezen en uitgeprobeerd. Geen resultaat/verandering. De mogelijkheden van AutoRuns zijn behoorlijk. Van veel zaken weet ik niet waar ze voor dienen, daar blijf ik dan maar wijselijk van af. Ik weet dan ook beslist niet wat ik in deze samenhang moet hebben. Huion heb ik uigeschakeld, toch blijft het opstarten onveranderd.
Speccy heeft volgens mij geen zin. Ik zag daar niets over opgestarte programma's, of zit ik fout?
 
Bij extra en opstarten staat het in Ccleaner, kan ook via taakbeheer.
Bij autoruns staat het in de map logon, je kunt hem daar of uitvinken of verwijderen.
 
Op zo'n pagina ben ik al geweest. Het is volgens mij, geen osk. De layout op het plaatje in de link is anders.
Het osk kun je ook met een toetsencombinatie oproepen. Welke heb ik niet genoteerd.

Maar een stuk verder staat wat over de Huion. Daar heb ik nu geen tijd voor, maar die link leg ik me wel vast!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan