schijf C onbereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

robwolt

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2005
Berichten
53
Bij het opstarten krijg ik de keuze uit schijf C,D,G. Maar de pijltjes via het toetsenbord werken niet , daarom opent de pc automatisch schijf D
 
Je hebt hoogst waarschijnlijk een usb draadloos toetsenbord? Daar het wel zou moeten zijn dat deze toch zou moeten werken zonder een werkend systeem kun je toch eens proberen een bedraad toetsenbord te gebruiken. Of als je nog een ps2 aansluiting hebt zou ik die proberen.

grtjs jjw
 
Wordt je toetsenbord wel direct gestart als je de pc aan zet? dit kun je aanzetten in de bios. dan kan je misschien wel voor c: kiezen.


Mvg

Michel
 
Hallo, heb geen draadloos toetsenbord en kunnen jullie svp meer uitleg geven over het laatste antwoord: Wordt je toetsenbord wel direct gestart als je de pc aan zet? dit kun je aanzetten in de bios. dan kan je misschien wel voor c: kiezen.
Bedankt
 
ja natuurlijk, sorry was misschien een beetje onduidelijk. In de bios staat een optie "usb legacy support" dit staat waarschijnlijk op disabled. Dit moet je even op enabled zetten en als het goed is dan kan je je toetsenbord direct gebruiken zodra de pc opstart.
 
@Stykurgh, mooi antwoord, daar had ik nog niet aan gedacht.

grtjs jjw
 
@Stykurgh, mooi antwoord, daar had ik nog niet aan gedacht.

grtjs jjw
Dankje :D


Als je de computer op hebt gestart dan staat er ergens in het scherm wel waar je op meot drukken. meestal is dit delete of F12 oid. dan moet je even zoeken in de bios naar de usb legacy support. Dit staat waarschijnlijk ergens bij usb settings oid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan