schijf controle in win2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
hallo....

De titel zegt eigenlijk genoeg. Ik ben op allerlei manieren een hdd aan het redden. Ik krijg hem niet geformateert, niet pm ook niet met de opstart diskettes van pm niet met systeem beheer in win2000 en nieuwe partitie aanmaken met fdisk lukt ook niet. Hier loopt ie in vast.

In 98 zit toch iets van een schijf oppervlakte controle?
zit zoiets ook in 2000...........

Iemand nog ideeen wat ik kan proberen....

bvd

groetjes,
Harmen

Laatst bewerkt:
Jazeker, selecteer de bewuste schijf/ eigenschappen/tabblad Extra.

Oh ja, ik weet niet hoe groot de problemen zijn en welk merk je HD is, maar sommige fabrikanten (maxtor en WD) hebben speciale progjes voor lastige/beschadigde HD's. Kan alleen even niet op de naam komen:o

succes:)

Ik geef je nog wel even bedenk tijd :)

De schijf is klein en heeft een tijd stil gelegen. Onlangs wilde ik hem weer in gebruik nemen maar helaas.....hij werd niet meer herkent toen partitie verwijderd en toen ik er weer 1wilde aanmaken ging het fout.....................
.

Het merk is seagate

Jazeker, selecteer de bewuste schijf/ eigenschappen/tabblad Extra.

In pm of....?
Hem hem gevonden, de schijf werd eerst niet eens in deze computer weergegeven, nu wel en ook dus schijfcontrole kunnen vinden......

groet
Harmen

Laatst bewerkt:
Geplaatst door harmen__666
Ik geef je nog wel even bedenk tijd :)

De schijf is klein en heeft een tijd stil gelegen. Onlangs wilde ik hem weer in gebruik nemen maar helaas.....hij werd niet meer herkent toen partitie verwijderd en toen ik er weer 1wilde aanmaken ging het fout.....................
.

Het merk is seagate

In pm of....?

groet
Harmen

Lol, ben ook nog steeds aan het denken:D

Kijk eens rond op de site van seagate zou ik zeggen!

nee, niet in PM, maar in windows2000 natuurlijk!

Ik was er achter :)

Was wel op seagate wezen kijken al voor je bericht maar kon zo snel even niets vinden. soms kan je er ook uren om heen dwalen op zo'n site.........

bedankt in ieder geval !

pfff als ik schijfcontrole wil starten rateld hij 2 tellen en dan weg schijfcontrole venstertje.....

zou ik hem dan echt moeten afschrijven :(

gOED IK HEB DUGoed ik heb dus een proggie gevonden maar deze werkt ook maar half.....

ik schrijf hem bijdeze af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan