Schijf doet niet wat ik vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladylover1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
Berichten
252
Hallo allemaal ik heb een vraagje.
Ik heb een problemen mijn Windows als ik een schijf station wil openen start Windows een zoek opdracht in plaats van deze te openen, en als ik er rechter muis knop op doe staat op de eerste plaats zoeken in plaats van openen. Misschien een stomme vraag me weet iemand hoe ik dit weg kraag? Alvast bedankt.
:thumb:
 
hallo

Sorry ma dit wil dus echt niet werken bij mij ma in de verkenner heb ik er geen problemen mee het is alleen bij deze computer dat hey die probleem geeft .
 
Wat heb je nu gedaan dan om het op te lossen?

Beschrijf eens..
 
Volgens mij is er niets opgelost hoor XP_PC.

Dus enkel bij de stations e.d. heb je dat probleem?
 
Heb weer ff zitten zoeken en heb per ongeluk nu hetzelfde probleem als jij!

Dat vbs-scriptje van Doug Nox heeft het bij mij opgelost.
Simpel en efficient!
 
Geplaatst door James007
Volgens mij is er niets opgelost hoor XP_PC.

Dus enkel bij de stations e.d. heb je dat probleem?

Ik zei ook niet dat er iets opgelost was... :rolleyes:
=====

Wat heb jij dan zitten oelen om hetzelfde probleem te krijgen
 
Ik ben in deze computer naar extra>>bestandsextensies>>bestandstypen gegaan en daar heb ik in het lijstje "(GEEN) Station" genomen en dan heb ik daar op het knopje "geavanceerd" geduwd en de standaard veranderd.

Moest je daar de optie "open" ingevoerd krijgen dan kon je die als Standaard... invoeren en dan was het opgelost.

Je kan daar wel nieuwe dingen invoeren, maar die moet je dan laten verwijzen naar een applicatie wat natuurlijk niet kan voor de functie "open".

Maar kheb het geprobeerd.

PS: als "open" in het lijstje staat, aanklikken en op de knop standaard duwen he.;)
 
hallo

merci echt hartelijk bedankt het is opgelost ook door doges script echt 1000x merci groetjes :thumb:
 
Re: hallo

Geplaatst door ladylover1
Sorry ma dit wil dus echt niet werken bij mij ma in de verkenner heb ik er geen problemen mee het is alleen bij deze computer dat hey die probleem geeft .


Geplaatst door XP_PC
Wat heb je nu gedaan dan om het op te lossen?

Beschrijf eens..


Vandaar dat ik het dus vroeg... Want dit script werkt vrijwel altijd.
 
hallo

Ja ma had die onderste link niet gebruikt daar mee al de rest wel alleen die niet stom van mij ;-) :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan