Schijf formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
HELP!!! HELP!!!
Mensen ik heb vandaag een maxtor 80 gb HD gekocht ering gezet xp'tje opgezet...zo ver zo goed. Ik heb nou een vorige harde schijf 40 gb Waar al mijn belangerijkste bestanden en software op zitten...

Nou dacht ik ik doe de harde schijf erin en haal bestanden eruit en zet het op de de nieuwe HD...

Maar staat wel in 'Deze computer' Alleen als ik er in probeer te komen... krijg ik te horen' Schijf is niet geformateerd wilt u de schijf formateren' NEEEE!!!!!

Mensen hoe los ik dit op ik MOET in die HD komen er zitten zeer zeer belangerijke bestanden op

Ik ben jullie allemaal heel dankbaar als er iemand met een oplossing komt

MVG Jabir

Alles aangesloten zoals het hoort?
Master en Slave.

Sorry voor de late reactie..

Jah de Mxtor met de OS staat als master en m'n andere HD staat als slave...

wat voor besturing winxp op allebij schijven en geformateerd als ntfs?

Ik had op m'n vorige schijf win xp maar daar kwam ik niet meer in want tijdens het inloggen kreeg ik een blauwe scherm...En dan heb ik er dus op gelaten..

En op de nieuwe HD staat gewoon xp

kun je scandisk op die schijf uitvoeren dmv
Volume op fouten controleren vanuit eigenschappen

Als je hem als ntfs geformateerd hebt kun je nog even NTFS READER proberen is een iso bestand waarmee je een opstartbare cdrom kunt branden en daarmee opstarten en NTFS bestanden veilig stellen.

Nee nee dat gaat niet wil van geen kant werken :(

Iemand anders nog ??

Dan kun je nog een test programma downloaden bij de fabrikant van de harddisk en deze draaien.

Geeft dit geen resultaat dan zou je nog PC INSPECTOR™ File Recovery 4.x kunnen proberen, lukt dit niet meer, dan reken er maar op dat je alles kwijt bent, dat word dan formateren.

Jah !!1:D m'n bestanden komen terug

Nou een vraagje kan ik niet gelijk alleee bestanden eruit halen in een keer in plaats dat ie gewoon een type soort betanden eruit haal ??

Heb je wel PC Inspector File Recovery en geen PC Inspector smart recovery waar daar selecteer je bestanden mee, duurd gewoon langer maar kan het wel mee.

oww ik zie het al heb de verkeerder gedownload :o

toch bedankt !!

Mensen..
Ik heb een probleem..
Ik heb een 80 Gb NTFS maar kan hem niet formateren.
Hoe komt dat?

Geen flauw idee. Open een nieuw topic en geef meer info wat je gedaan hebt, of je foutmeldingen krijgt etc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan