schijf geformateerd, wat nu !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

oppafashionnl

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Hallo,

ik zit met een ongelooflijke ernstig probleem.
Mijn computer was heel traag, dus ik had besloten om hem te herinstalleren.
Nu had ik alles netjes in een map gekopieerd op mijn bureaublad om die vervolgens op een andere schijf te zetten. Maar tot grote ergenis ben ik XP opnieuw gaan installeren en de schijf ge formatteren zonder die bestanden op harde schijf te zetten. Heel erg stom.

Ik ben een beetje ten einde raad. Zou iemand met met een optie uit de brand kunnen helpen. Zijn die bestanden nog terug te krijgen?

Windows was halverwege met installeren, toen ik erachter kwam. Ik heb hem direct uitgedrukt.Ook heb ik hem al via een andere computer aangesloten, en ik zie hem staan. Ik kan er dus eventueel een recovery programma overheen laten gaan.

Mvg

Laatst bewerkt:
Format van harde schijf

Kan je hierbij wel helpen, de bestanden zijn nog te recoveren.
Je hebt er speciale software voor nodig.
En je mag die software niet op de harde schijf installeren waarvan je de bestanden wil recoveren. Maar als je via een andere computer nog kan downloaden kan ik je wel een ISO bestand bezorgen (CD image). Van een bootable CD die dan de recovery kan uitvoeren. Je moet dan wel zorgen dat er ook een 2de schijf op die computer is aangesloten waarnaar je de bestanden kan kopiëren. Als je harde schijf 2 partities heeft heb je geen 2de harde schijf nodig.

Stuur me een bericht (spaties verwijderen) serge 50 @ hot mail . com

serge welke software wordt er dan gebruikt.

Alvast bedankt voor de reacties.

Ik heb je een mail gestuurd. Ik wacht op reactie.

Bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan