Schijf geformatteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

NordRack2

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2001
Hallo mededigitalen! Ik heb per ongeluk mijn data-schijf (80 Gb) geformatteerd. Heb testdisk geprobeerd, maar deze vind nog niet een bestand. Heb Easy Recovery Professional geinstalleerd, en deze heeft wel al iets gerecovered, maar deze moet eerst een half uur zoeken en loopt dan na het recoveren van twee bestanden vast.
Weet iemand een andere tool?

NordRack2 zei:
Hallo mededigitalen! Ik heb per ongeluk mijn data-schijf (80 Gb) geformatteerd. Heb testdisk geprobeerd, maar deze vind nog niet een bestand. Heb Easy Recovery Professional geinstalleerd, en deze heeft wel al iets gerecovered, maar deze moet eerst een half uur zoeken en loopt dan na het recoveren van twee bestanden vast.
Weet iemand een andere tool?

file recovery pro

Getdata Back heeft voor mij een keer 30gig teruggehaald (96%) van een gecrashde hdd die ook nog eens geformateerde was met fdisk..

@Raymond:

Een c en een d lijken op mekaar en zitten ook nog eens naast mekaar. Daarbij heeft fdisk ooit bij mij de verkeerde schijf geformateerd, terwijl we met zn tweeën zeker wisten dat we c:\ hadden ingekozen :mad: Het blijven computers natuurlijk :p

Nou ik kan er zelf ook wel mee lachen.
Dit is gebeurt:
Ik had C: met NTFS
Ik had D: maar die was nog FAT32
Opgestart met een Win98-floppie en format C:
Helaas herkent 98 NTFS NIET en heeft de enige zichtbare schijf geformatteerd, mijn FAT32 schijf.
Zo ben ik 60 gig kwijtgeraakt. Oppassen dus!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan