Schijf opruiming

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
979
Hoi Allemaal,

Als ik schijfopruiming doe bij de C schijf blijft er staan bij :

"Webclient/Publiser tijdelijke standen" 1564Kb

Kan deze 1564 kb niet wegkrijgen .

Ik wil deze verwijderen ,maar weet niet waar ik deze bestanden of map moet zoeken.

Wie weet het antwoord, mijn dank is groot ;-)

Greatz Hans
 
Heb zelf altijd 80 kB in deze staan na schijfopruiming! Deze worden niet opgeruimd, ook staat deze aangevinkt. Deze worden lokaal opgeslagen om prestaties te verbeteren (cache).
 
Laatst bewerkt:
H6nsvV, ik heb eens rondgekeken via google en kwam eigenlijk alleen tegen dat die Webclient/Publisher tijdelijke bestanden rond de 32kb horen te zijn. Dus jij hebt er wel erg veel. In het venstertje van schijfopruiming zie je ook staan waar het voor dient (Zie ook de post van l.slaats.)
Geen enkele site vermeld waar deze bestandjes zich bevinden-ikzelf heb ze ook niet gevonden.
Vraag is of iemand weet waar deze Webclient/Publisher temporary files te vinden zijn. Ten overvloede wellicht: het gaat niet om de temporary internet files.
 
Bedankt vast voor de reacties.....

Ik kan er ook niet achter komen waar de map zich bevind maar We wachten af, wie weet krijgt er nog iemand een helder moment ;-)

Greatz Hans
 
Hoi Allemaal ,

Nog even het volgende ,ik heb met Norton S.W. nog met cleansweep even rond gekeken .

Hij geeft aan bij "internet geschiedenis "nog 4 bestanden van totaal 650 gevonden , die hij NIET weg krijgt.

Heb natuurlijk internetgeschiedenis via Extra/internet opties gewist maar deze 650 blijven staan .

RaRa hoe kan dat.......

Greatz Hans
 
Kun je zien wat voor soort items er in de map geschiedenis staan? Zijn die items ook zichtbaar via verkenner en zo handmatig te verwijderen?
 
Hoi Hendricus,

Wat ik heb kunnen uitvinden van de 4 x internetgeschiedenis zijn het:

...............nl/modules.php?name (achter de naam )

En krijg deze ook niet verwijderd.

Kan je hier wat mee?

Greatz Hans
 
Het verwijst naar de link van één bepaalde pagina uit een website. Ook elke pagina heeft z'n url. Klik maar 'ns met rechts op de pagina waar je nu zit, dan zie je onder eigenschappen de specifieke url van deze pagina. (Zo verwijs je bv naar een probleem dat eerder behandeld is op Helpmij). Waarom ze zich niet laten verwijderen is me een raadsel.
 
schijfopruiming!

Als ik in het register zoek naar Webclient/Publischer is deze wel te vinden. Hier heb ook de 80kB gevonden die bij mij na de schuifopruiming blijven staan. Trouwens als je schijfopruiming doet in de veilige modus is Webclient/Publisher niet meer aanwezig! Dan staat er wel dit bij "Bestanden catalogiseren voor indexering" Ben nog steeds aan het zoeken hoe deze eventueel is te verwijderen of in te stellen. Uit diverse forums blijkt dat 32 kB standaard is. Maar de meeste vragen zich af waar dit vandaan komt, en daar heefd niemand een passend antwoord op! H6nsvV probeer de geschiedenis eens te verwijderen in de veilige modus. In de veilige modus vervolgens Explorer met rechtermuis aanklikken>Eigenschapen voor het internet>Tabblad algemeen> drukken op geschiedenis wissen. Als het hier niet mee lukt kan je eens proberen om te scannen op Spyware, Succes.
 
Laatst bewerkt:
Schijfopruiming aangepast ?

Waarschijnlijk is schijfopruiming aangepast na de laatse Update van Windows. Dit was NetFrame work 1.1. Maar of dit door die Update is gekomen weet ik niet zeker.
Webclient/Publischer is er niet meer. De 80 kB zijn er dus niet meer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan