Schijfbeheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcell96

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
Hoi Allemaal,
Mijn Laptop heeft een hardde schijf van 320 GB (298,05 GB)
en ''Mijn computer'' ziet er zo uit:

Windows (C) 149,04 GB NTFS
Recovery (D) 10 GB NTFS
Overig Geheugen (G) 138,65 GB NTFS (zo heb ik hem genoemd)

ik heb geprobeert de (G) schijf te verkleinen en de (C) schijf daarna Uit te breiden met schijfbeheer,
alleen de optie Volume Uitbreiden is in plaats van in zwarte letters in grijze letters en ik kan er niet op kliken,
ik zou graag (C) willen vergroten tot bv 250 GB en dan de rest in (G) houden omdat alle ''Gebruikers Bestanden'' naar (C) gaan
(hetzelfde heb ik ook met (D) maar die is zo groot genoeg)(achter de (C),(G) en (D) horen eigenlijk nog dubbele punten alleen dan krijg je een smiley)

Kan iemand mij A.U.B. helpen???

Alfast bedankt!:d

Marcell

Laatst bewerkt:
bij de instalatie staat:
The installation program has detected restrictions imposed by the license agreement for this product.
Setup cannot continue. Please click Cancel to exit

???

bij de instalatie staat:
The installation program has detected restrictions imposed by the license agreement for this product.
Setup cannot continue. Please click Cancel to exit

???

ik heb een 64 bits besturingssysteem en de free version is alleen voor 32 bits
ik ga het nu proberen met de demo version want die is ook voor 64 bits:d

met de demo versie heb ik het geprobeert en het is hetzelfde...:(
ik kan blijkbaar geen een schijf groter maken dan 150 gb???

Waarschijnlijk omdat het de trial versie is.

probeer PartitionWizard nou even

alsof de 298 GB door de helft is gedeelt:

ene helft: Windows C (149 GB)

andere helft: Recovery D + Overig Geheugen G + ''Systeem 400 mb'' (samen 149 GB )

Even wachten hoor,wat wil je nu precies bereiken? En is er op G voldoende ruimte vrij?

G is leeg alleen alles gaat automatisch naar C. Programma files, gebruikers,windows zelf enz...

ik wil liever een grote schijf waar alles naar toe gaat dan twee schijfen waarvan een halfvol zit en de andere leeg

Laatst bewerkt:
???????

Normaal gesproken zou je je Windows en je programma's op C zetten, al je data, dus muziek,foto's, films, documenten etc. op G.

Gebeurt er dan niets met je Windows installatie en je moet opnieuw installeren, dan ben je je data tenminste niet kwijt!

ik heb in totaal al op 7 computers gezeten en op elke computer zit een WINDOWS (C) station met daarop alle data
dus Gebruikers, Programma files, Windows.....

sinds wanneer heeft elke computer alle gebruikers data op een andere harddeschijfstation dan waarop windows op is geinstaleerd?
bedankt voor je hulp maar als je er niet van af weet waarom zeg je dat dan niet? :confused:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de complimenten...

En eh, dan heb je het op al je 7 computers NIET SLIM EN GOED geregeld.

Verwacht van mij geen hulp meer, succes verder

reageer dan niet op deze topic als je niet een weet dat alle gebruikers bestanden horen te zitten op C
dat jij dat hebt verandert betekend niet dat ik dat heb gedaan:rolleyes:

reageer dan niet op deze topic als je niet een weet dat alle gebruikers bestanden horen te zitten op C
dat jij dat hebt verandert betekend niet dat ik dat heb gedaan:rolleyes:

Geloof je direct dat je dat niet hebt gedaan, als je geen verstand van zaken hebt......

5 van die 7 pc's waaren niet eens van mij en waren gloednieuw toen ik er op zat dus dat kan niet aan mij liggen dat alles naar C gaat,

Laatst bewerkt:
Waarom denk je dat de harddisk van de laptop waar je het nu over hebt ingedeeld is zoals je zegt

Windows (C) 149,04 GB NTFS
Recovery (D) 10 GB NTFS
Overig Geheugen (G) 138,65 GB NTFS (zo heb ik hem genoemd)

Wijsneus......................
Om de G schijf leeg te laten??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan