Schijfbeheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog nooit heb ik zo gezien of iemand gezien die dat zo heeft en ik wou dat graag veranderen,
jij weet de oplossing niet net als ik en als niemand anders reageert weet blijkbaar niemand anders het
dus kan er net zo goed een slotje op

Ik weet de oplossing best, en een aantal anderen gegarandeerd ook, maar geloof niet dat je met deze houding nog veel hulp zult krijgen hier

als je de oplossing wist zou je niet beginnen te zeggen dat dat zo hoort dat alle gebruikersdata naar een tweede harddeschijfstation gaat, maar zou je me kunnen zeggen hoe ik die twee schijfen kon samen voegen , en het was niet de bedoeling ruzie te zaaien of zo!!!

Laatst bewerkt:
???

weet er dan iemand hoe ik die 2 schijven kan samenvoegen?:(

Ik weet de oplossing best, en een aantal anderen gegarandeerd ook, maar geloof niet dat je met deze houding nog veel hulp zult krijgen hier

Ik denk dat het bovenstaande genoeg zegt.
Er zijn al oplossingen aangedragen door mrmusic en dat zijn geen verkeerde.
Je geeft kritiek maar zelf wil je geen kritiek horen.
Mijn data en programma's staan allemaal op D.
Mijn c daar staat alleen maar Windows op.
Ja standaard staat dat anders ingesteld maar voor mijn eigen veiligheid staat dit op D en gaat het zelfs naar een netwerkschijf waar ik het ook nog eens bewaar.

o ja en met een partition manager kun je 2 schijven samenvoegen maar pas op dat je dat niet met je recovery gedeelte doet.
Dat heb je namelijk nodig als je windows opnieuw moet installeren.
Heb je trouwens al een recovery dvd gemaakt.

puppie; Heb je trouwens al een recovery dvd gemaakt.[/QUOTE zei:
nee, maar ik heb wel een backup gemaakt op een externe hdd

puppie; Mijn data staan allemaal op D.[/QUOTE zei:
kun je dat zetten dat, dat allemaal automatisch daar naar toe gaat of moet je die mappen zoal mijn afbeeldigen enz. gewoon overplaatsen?

puppie; met een partition manager kun je 2 schijven samenvoegen.[/QUOTE zei:
kun je ook vertellen hoe je dat doet? kan het nergens vinden...

en.. nog bedankt

Laatst bewerkt:
Het is al gelukt met EASEUS Partition Master 4.1.1 Professional Edition
bedankt voor jullie hulp

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan